کد خبر: ۶۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
وزیرنیرو در مراسم افتتاح نیروگاه کاسپین نوشهر اعلام کرد:
وزیرنیرو با اشاره به اینکه این نیروگاه از نخستین پروژه های مهم در نوع خود در کشور است که با سطح بالای فناوری آغاز به کار می کند گفت: در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که تعداد بیشتری ازواحدهای نیروگاهی در مدار قرار می گیرند.
رضایت مندی مردم، هدف مشترک تولیدکنندگان آب وبرق کشور
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، رضا اردکانیان در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی تک محوره کاسپین نوشهر گفت: هدف مشترک فعالیتهای سرمایه گذاری بخش خصوصی، پیمانکاری ومشاوره افزایش میزان رضایت مندی در مردم است و اگر با تلاش هایی که می کنیم احساس رضایت مندی مردم فراهم نشود مشخص است که جایی از راه را بیراهه رفته ایم.
 وی افزود: همه ما باید تلاشمان رضایت مندی مردم باشد به ویژه در این ایام که دشمنان ایران به هوس افتاده اند از گل آلود کردن برخی عرصه ها ماهی خودشان را بگیرند.
اردکانیان تصریح کرد: رییس جمهور محترم همواره بر تقویت اتحاد ملی تاکید داشته اند وهمه تلاش ما هم باید در این مسیر باشد.
وی با بیان اینکه وزارت نیرو در عرصه صنعت آب وبرق نقش موثری به منظور تامین آرمش مردم دارد گفت: براین پیمان هستیم که همه نهادهای دولتی وخصوصی بخش نیرو دست در دست هم وظایف خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم.
وزیر نیرو ابراز امیدواری کرد که با آغاز واحد گازی نیروگاه کاسپین که در نوع خود منحصر به فرد است و در کوتاه ترین زمان به صنعت برق کمک می کند بتوانیم در افزایش ظرفیت صنعت برق کشور گامهای موثری برداشته باشیم.
اردکانیان گفت:امیدوارم به زودی واحد بخار نیروگاه کاسپین افتتاح شود.

برچسب ها: وزیرنیرو ، صنعت ، نیروگاه
نام:
ایمیل:
* نظر: