کد خبر: ۶۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
یک سایت وزرشی خبر داد
سایت مکزیکی FMFSTATEOFMIND از مذاکره گیلرمو کانتو مدیر تیم ملی فوتبال مکزیک با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.
کی روش سرمربی مکزیک می شود
یک سایت مکزیکی از دیدار مدیر تیم‌ ‌ملی این کشور با کارلوس کی‌روش خبر داد.
سایت مکزیکی FMFSTATEOFMIND از مذاکره گیلرمو کانتو مدیر تیم ملی فوتبال مکزیک با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.
براساس ادعای این سایت مکزیکی، پس از جدایی خوان کارلوس اوسوریو از تیم ملی مکزیک فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال جذب یک سرمربی جدید است و گیلرمو کانتو مدیر تیم ملی مکزیک به تازگی با کی روش که قراردادش با ایران به پایان رسیده دیدار داشته است تا هدایت مکزیک را به این مربی پرتغالی با تجربه بسپارد. کی روش در تیم ملی پرتغال و تیم های رئال مادرید، اسپورتینگ و ناگویا نیز سابقه مربیگری داشته است .
سایت اسپانیایی زبان MSN  نیز از قرار گرفتن نام کی روش در بین گزینه های هدایت تیم ملی مکزیک خبر داد.
سرمربی تیم ملی مکزیک پس از بازی دوستانه این تیم برابر اروگوئه مشخص می شود.
این اولین شایعه پیرامون جدای کارلوس کی روش از تیم ملی ایران  نیست و چنی قبل یک سایت خبری تایمز آفریقای جنوبی مدعی شد؛
 سایت خبری تایمز آفریقای جنوبی اعلام کرد که به احتمال زیاد کارلوس‌ کی‌روش از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران جدا می‌شود و احتمال دارد به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی آفریقای جنوبی انتخاب شود.
در گزارش تایمز آفریقای جنوبی آمده است: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران هفته‌ گذشته اعلام کرد که کارلوس کی‌روش کار خود را با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ می‌دهد اما یک منبع نزدیک به کی‌روش اعلام کرده است این اتفاق رخ نخواهد داد.
این منبع در مصاحبه با رویترز اعلام کرده است: فدراسیون فوتبال ایران راهکار جدیدی را پیش گرفته است اما رسیدن به توافق به دلیل شرایط ‌اولیه‌ای که فدراسیون باید فراهم کند، دور از ذهن است.‌در شرایط فعلی قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در پایان ماه جولای تمام می‌شود به غیر از ایران کی‌روش پیشنهادات دیگری نیز دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار