کد خبر: ۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
عضو شورای پول و اعتبار از طرح موضوع تغییر نرخ سود بانکی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی در شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی با توجه به برنامه دولت برای کاهش تورم در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار گرفته است.
به گزارش تجارت آنلاین، عضو شورای پول و اعتبار از طرح موضوع تغییر نرخ سود بانکی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی در شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی با توجه به برنامه دولت برای کاهش تورم در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار گرفته است.

غلامحسین شافعی از ارائه طرح وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برای تجدیدنظر در نرخ سود بانکی به شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: موضوع کاهش نرخ سود بانکی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی اعلام و برای بررسی در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار گرفته است که امیدواریم در جلسه بعدی شورا تصمیم منطقی در این رابطه اتخاذ شود.

عضو شورای پول و اعتبار افزود: نرخ تسهیلات بانکی رابطه مستقیم با تورم دارد و تردیدی نیست که سپرده گذاران نیز در این میان انتظار دارند ارزش پول آنها حفظ شود. اما در شرایط فعلی بخش تولید به جز چند رشته خاص هر چه قدر تلاش کنند نمی توانند سودی بالای 25 درصد حاصل کنند.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار