کد خبر: ۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: تمامی پروژه‌های حمل و نقل ریلی از جمله راه‌آهن غرب و جنوب کشور به طور کامل فعال و درحال تکمیل شدن هستند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛عبدالکریم حسین زاده، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  تکلیف قانونی ما برای بخش حمل و نقل آن است که تا سال 1404، 25 هزار کیلومتر راه ساخته شود، افزود: این اقدام با سه رویکرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: ما مکلف هستیم که تمامی کمک و حمایت‌های لازم را در بودجه 94 انجام دهیم تا به اهداف  سالیانه خود در این بخش برسیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه برنامه 5 ساله ششم در شرف اتمام‌ است، افزود: کارگروه‌های تخصصی در مجلس شکل گرفته و برای تدوین برنامه ششم راه‌اندازی شده تا اقدامات لازم را انجام دهند.

حسین زاده در ادامه تصریح کرد: قاعدتا یکی از شروط اساسی برای توسعه پایدار، توسعه و تکمیل حمل و نقل ریلی و ارتباط آن با حمل و نقل دریایی و وصل شدن کلان شهرها به متروهای زیرزمینی است.

وی اظهار داشت: در برنامه 5 ساله ششم باید تمامی جوانب رعایت شود تا حداکثر توسعه ممکن در این بخش ایجاد شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: تمامی پروژه‌های حمل و نقل ریلی از جمله راه‌آهن غرب و جنوب کشور به طور کامل فعال و در حال تکمیل شدن هستند.

حسین زاده در خصوص راه‌آهن ایران و چین گفت: قراردادهای لازم در این بخش منعقد و مذاکرات انجام شده و در آینده نزدیک این پروژه محقق می‌شود.

انتهای پیام/
 
نام:
ایمیل:
* نظر: