کد خبر: ۶۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بابای قهرمان روز گذشته در سالن همایش مولانا صدا و سیما برگزار شد و طی آن به دو نفر از مشتریانی که در مدت برگزاری جشنواره، بیمه عمر خریداری نموده بودند به قید قرعه دو دستگاه خودروی ساندرو اهدا شد.
برندگان قرعه کشی جشنواره بابای قهرمان بیمه دی مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ خانم فریبا ولی زاده صوفی حسن از استان تهران و آقای علی طاهری ورنوسفادرانی از استان اصفهان از میان 3421 بیمه نامه واجد شرایط قرعه کشی دو برنده خوش شانس این جشنواره بودند.
در این مراسم عباسعلی بنی صفار سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دی ضمن تقدیر از مدیریت ها و کارکنان شرکت در اجرای جشنواره و مراسم قرعه کشی، گفت: یکی از اهداف اصلی و برنامه اولیه شرکت بیمه دی افزایش فروش بیمه عمر بوده که همواره در جهت آن گام برداشته ایم و سعی کردیم زیر ساخت های مناسبی برای نیل به این هدف فراهم کنیم.
وی افزود: بیمه عمر راه حل مناسبی در بر طرف کردن دغدغه خانواده ها برای تامین آتیه فرزندان است و مشتریان بیمه عمر سالهای متمادی در تعامل با شرکت خواهند بود و این مهم برای شرکت بیمه می تواند یک فرصت مناسب در مبحث فرهنگ سازی بیمه باشد.
رئیس هیئت مدیره بیمه دی اظهار امیدواری کرد با تمرکز بر فروش بیمه عمر در سراسر کشور می توان در آینده نتایج درخشانی را رقم زد زیرا هم جامعه ظرفیت خوبی برای پذیرش بیمه دارد و هم صنعت بیمه به بلوغی رسیده است که بتواند نقش یک مشاور را در رفع دغدغه جامعه به خوبی ایفا کند.
گفتنی است جشنواره فروش بیمه های عمر بیمه دی تحت عنوان " بابای قهرمان " از

نام:
ایمیل:
* نظر: