کد خبر: ۶۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از روند اجرای پروژه‌های ساختمان جدید شعب جی و مسجد سید اصفهان گفت: تکریم مشتریان و ارباب رجوع همواره اولویت بانک مهر اقتصاد بوده و ساخت شعب استاندارد و به‌روز با همین هدف انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اصفهان، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در بازدید از این پروژه‌ها ضمن ابراز رضایت از روند اجرای کار، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد با هدف تجهیز و نوسازی شبکه شعب در سراسر کشور و خدمت رسانی بهتر و با کیفیت به مشتریان در فضای آرام و متناسب با شأن و شخصیت مردم عزیز ایران اسلامی پروژه های مختلفی را در دستور کار دارد.
مدیر عامل بانک با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، گفت: مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه بانک محسوب می‌شوند لذا باید مشتری مداری را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.
وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها با هدف افزایش سطح کیفی خدمات به مشتریان بانک انجام می‌شود، افزود: در کنار رسیدگی به وضعیت ظاهری شعب و افزایش کیفیت خدمات حضوری در بانک، تلاش شده با برخورداری از کارکنان متعهد، خدوم، مخلص و متعهد و ارائه محصولات و خدمات مختلف و متعدد بانکی، نیازهای مشتریان و سپرده گذاران مرتفع شود.
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد عنوان کرد: طراحی زیبا و مدرن و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، رعایت سیما و منظر شهری، طراحی مناسب فضای داخلی شعب، انتخاب مبلمان، رنگ و مصالح ساختمانی مناسب، رعایت نور پردازی و امنیت و ایمنی از جمله مواردی است که در ساخت شعب در نظر گرفته شده تا در نهایت، فضایی مناسب در اختیار همکاران و مشتریان قرار گیرد.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: استان اصفهان دارای قابلیت های بسیاری است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان با شناسایی بازارهای مناسب و مشتریان مستعد بیش از گذشته در راه رشد و اعتلای بانک گام برداشت.
گفتنی است در این بازدید محمد اکبری - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – و منصور شیخ الاسلامی مشاور مدیرعامل در حوزه روابط عمومی نیز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: