کد خبر: ۶۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
پیش فروش ‌خودرو تا هفته آینده به تعویق افتاد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از پیش فروش محصولات این شرکت تا اوایل هفته آینده خبر داد. پیش تر بر اساس بخشنامه اعلام شده به نمایندگی ها ساعت 10 روز سه شنبه به عنوان زمان آغاز پیش فروش اعلام شده بود.
اعلام شرایط ویژه پیش فروش محصولات ایران خودرو + بخشنامه
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از پیش فروش محصولات این شرکت تا اوایل هفته آینده خبر داد. پیش تر بر اساس بخشنامه اعلام شده به نمایندگی ها ساعت 10 روز سه شنبه به عنوان زمان آغاز پیش فروش اعلام شده بود.

هاشم یکه‌زارع گفت: پیش فروش محصولات ایران خودرو به تعداد ۴۰ هزار دستگاه پس از دریافت مجوز از مراجع ذیربط آغاز خواهد شد.

وی اضافه‌ کرد: ما از گروه خودروسازی سایپا اسامی کسانی را که در پیش فروش این گروه ثبت نام کردند، درخواست کردیم و به محض دریافت اسامی ثبت نام کنندگان در پیش فروش گروه خودروسازی سایپا و نیز دریافت مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده ثبت نام برای پیش فروش محصولات ایران خودرو را آغاز خواهیم کرد.

برمبناي اين گزارش، هدف گروه صنعتي ايران خودرو ، اين است كه خودرو هاي توليدي اين گروه صنعتي درجامعه بين مصرف كنندگان و مشتريان نهايي توزيع شود و كساني  براي خريد خودرو اقدام كنند كه صرفا نيازمند خودروي شخصي و مصرف كننده واقعي هستند.  

با توجه به فروش اخير محصولات شركت سايپا و استفاده گروهي از هموطنان از شرايط ارائه شده توسط اين شركت ، گروه صنعتي ايران خودرو ، از مديريت ارشد اين شركت درخواست نمود تا ليست كدملي مشترياني را که در ثبت نام اخیر موفق به ثبت نام شده اند به اين گروه صنعتي اعلام نمايند تا از ثبت نام نامبردگان در طرح پيش فروش آتي  ايران خودرو جلو گيري شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو همچنین گفت: با تسهیلاتی که در روند تامین و ترخیص قطعات خودرو آغاز شده امیدواریم بتوانیم به زودی به همه تعهدات باقیمانده تحویل خودروها عمل کنیم همچنین پیش بینی می‌کنیم تا سه ماه آینده روند تولید و فروش خودرو ها به حالت عادی باز گردد.

ایران خودرو پیش تر شرایط مشارکت در تولید خود را که مخصوص شهریور ماه سال جاری میباشد اعلام کرده است. مطابق با این شرایط فروش، متقاضیان محترم می توانند محصولات ایران خودرو را از روز سه شنبه ۹۷/۰۶/۲۰ لغایت ۹۷/۰۶/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جدول پیوست خریداری کنند که بنا به اعلام مدیرعامل ایران خودرو این تاریخ تا آغاز هفته آینده به تعویق افتاده است.

*شرایط ویژه بخشنامه :
در این بخشنامه و در زمان ارسال دعوتنامه، خودروهای قابل عرضه به مشتریان مشخص و اعلام خواهد شد.
در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.
امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست.
قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل تعیین خواهد شد.

*شرایط پیش فروش ایران خودرو

زمان فعال سازی این بخشنامه پیش فروش ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۰ می باشد.
هدیه همکاری مشارکت در تولید برای موعد تحویل ماه‌های آبان و آذر ۹۸ به مبلغ پیش‌پرداخت معادل ۲ درصد سود مقطوع علاوه بر سود مشارکت اعلامی در نظر گرفته شده است.
هدیه همکاری مشارکت در تولید برای موعد تحویل ماه‌های دی و بهمن و اسفند ۹۸ به مبلغ پیش‌پرداخت معادل ۳ درصد سود مقطوع علاوه بر سود مشارکت اعلامی در نظر گرفته شده است.
در هنگام صدور دعوت‌نامه صرفا خودروهایی که با توجه به شرایط روز ایران خودرو قابل عرضه باشند، جهت انتخاب در دعوت‌نامه ذکر خواهد شد.

اعلام شرایط ویژه پیش فروش محصولات ایران خودرو + بخشنامه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار