به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی پژوهشکده بیمه در این شماره از نشریه گزارش موردی که درواقع ترجمه یکی از شمارههای نشریه سیگما است، ابتدا اهمیت بیمه زندگی و نقاط ضعف و قوت محصولات ارائه شده در این زمینه را بررسی نموده سپس دلایل اصلی عدم خرید محصولات بیمهزندگی، با توجه به تئوریهای اقتصاد سنتی و اقتصاد رفتاری را تبیین کرده است.
گفتنی است این گزارش در ادامه، فرآیند تصمیمگیری مصرفکننده و نیز تجربیات خرید آنها را مورد بررسی قرارداده و در نهایت راهکارهایی برای بیمهگران زندگی جهت مشتریمداری بیشتر و برآورده ساختن نیازهای مصرفکنندگان ارائه نموده است.
علاقهمندان جهت تهیه این نشریه که به قیمت 8000 تومان ارائه میشود، میتوانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادتآباد – میدان شهید تهرانی مقدم - خیابان سرو غربی - نرسیده به میدان قیصر امینپور(شهرداری سابق) - پلاک 43 مراجعه نمایند. همچنین خرید مجازی از طریق مراجعه به آدرس htpp://bookstore.irc.ac.ir و خرید از طریق آبونمان سالانه امکان پذیر است.