کد خبر: ۶۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران، ضمن بازديد از شعب شهر زاهدان و منطقه سيستان، بر برنامه ريزي دقيق جهت جذب منابع قرض الحسنه تأکيد کرد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن تلیکانی با ارائه آماري از عملکرد ساير بانکها در شاخص هاي مختلف و مقايسه آنها با عملكرد بانك قرض الحسنه مهر ايران طي بيش از يك دهه گذشته خاطر نشان كرد: با توجه به فعاليت غير تجاري اين بانك و همچنين چالش هايي كه طي اين مدت با آن رو به رو بوده، خوشبختانه آمارهاي عملكردي مطلوبي داشته كه بيانگر برنامه ريزي يكپارچه و دقيق است.
تلیکانی با بیان اهمیت و جايگاه ارزشمند طرح همياران مهر به ويژه ابعاد معنوي اين طرح، در خصوص اجراي دقيق و هم جانبه آن با تلاش کليه همکاران در سطح استان تأکيد كرد.
در ادامه این نشست که نجدی مدیر امور استان ها، فرجی رئيس اداره کل توسعه سرمايه انساني و مسعودي مدير شعب استان سيستان و بلوچستان نيز حضور داشتند، عملکرد استان در حوزه هاي منابع جذب شده، مصارف و تسهيلات پرداختي و همچنين مطالبات، بررسي و راهکار ها و رهنمودها لازم به همكاران ارائه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: