به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این نشست هم اندیشی ضمن بررسی و ارزیابی عملکرد شعبه در 6 ماهه نخست و ارائه برنامه عملیاتی شش ماهه دوم سال جاری، مشکلات و موانع پیش روی نمایندگان مطرح شد و پیشنهاداتی در راستای ارتقای فروش و بهبود روند فعالیت آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتنی است نظر به جایگاه برتر استان گیلان در سنوات گذشته در مقایسه با سایر شعب در سراسر کشور، الگوهای موفقیت این شعبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی لازم برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در ارایه خدمات با کیفیت صورت گرفت.