به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، پس از بازگشت مجدد دکتر کاردگر به شرکت بیمه دانا، دور تازهای از تحرک و پویایی در ستاد و صف آغاز شده که هدف اصلی آن تقویت همکاری، همدلی و تعامل بین سطوح مختلف سازمانی به منظور رسیدن به اهداف متعالی و از پیش تعیین شده است.
در این نشست که در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، روسای شعب قزوین و سعدی شیراز به نمایندگی از سایر شعب، به تشریح مسایل و مشکلات کاری خود پرداختند.
سید مسعود حسینی رئیس شعبه قزوین با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور، حضور مجدد دکتر کاردگر در راس هرم مدیریتی شرکت را عامل موثری برای عبور از مشکلات کنونی دانست و افزود: با توجه به کمبود نقدینگی و ضرورت شارژ مالی، بحث ساماندهی پرداخت ها باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
وی، بروز برخی مشکلات ناشی از انعقاد قرارداد با بیمهگذاران بزرگ را مورد اشاره قرار داد و خواستار تقویت ارتباطات و برقراری مناسبات ارتباطی بین کارکنان و مدیران ارشد شد و تعامل و همکاری کارکنان را عامل موثری برای افزایش پرتفوی دانست.
مسعود دهقان رئیس شعبه سعدی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانایی توانایی میآورد، طرح مسایل و مشکلات شعب از سوی همکاران را مورد تاکید قرار داد و افزود: برغم اینکه در همایشها و جلسات این چنینی مسایل بررسی می شود، اما در عمل و اجرا متاسفانه دچار ضعف هستیم و مسایل طرح شده در عمل اجرا نمی شود.
وی، کمبود کیفی نیروی انسانی، شیوه کارسنجی و ساماندهی ارزیابان خسارت را از سایر مشکلات شعب عنوان کرد و در بخش پایانی سخنان خود بازنگری در چارت سازمانی را خواستار شد.