دکتر کاردگر از کارکنان با سابقه بیمه دانا است که پس از پنج سال فعالیت در شرکت بیمه آسیا و ارتقاء جایگاه این شرکت به بیمه دانا بازگشته است. وی در بازدید از شعب و مدیریتها پس از ورود به هر شعبه و مدیریتی خواستار مشارکت و همکاری همه جانبه کارکنان شد و با پاسخ دادن به ابراز احساسات کارکنان آنها را به صبر و کار بیش از پیش دعوت کرد.
وی در این بازدیدها خطاب به همکاران گفت: بیمه دانا شرکت بزرگی است و افراد بزرگی از این شرکت به ارکان صنعت بیمه معرفی شدهاند و همه ما موظف هستیم ضمن پاسداری از زحمات و دستاوردهای گذشتگان، تمام سعی و تلاش خود را صرف اعتلای شرکت کنیم پس باید به عزت بیمه دانا بیندیشیم.
دکتر کاردگر تصریح کرد: تمام سطوح شرکت باید بدانند که در چه شرکت معظمی کار میکنند. بیمه دانا از دههها پیش سرآمد بیمههای تکمیلی درمان بوده و ویترین رشتههای ما درمان است، پس باید با آنالیز ریسک و ارائه نرخ مناسب به بیمهگذاران در مناقصات الگو بودن شرکت را در این حوزه بار دیگر دیکته کنیم.
وی با اشاره به دسترسی آزاد به اطلاعات در حوزه صدور و خسارت تأکید کرد: رئیس شعبه کارآمد باید از نسبت خسارت شعبه، شرکت و صنعت بیمه اطلاع داشته باشد تا بتواند آنالیز ریسک درستی داشته باشد تا در رقابت با رقبا توانایی خود و شرکت را ثابت کند.
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا خاطرنشان کرد: برای نظارت بر خسارتهای بیمارستانی برنامههایی را در دستور کار داریم، سعی ما بر این است جلوی بسیاری از نشتیهای موجود در سیستم را بگیرم که این امر جدیت و مشارکت تمام سطوح شرکت از سطح کارشناسی تا بالاترین رده شرکت را میطلبد.
وی ضمن دعوت از همکاران به همراهی و مشارکت بیشتر، کنترل داخلی را مهم توصیف کرد و گفت: کنترل داخلی نیاز فوری و حیاتی شرکت است، البته کنترل نباید صرف حضور فیزیکی باشد، با توجه به توسعه فناوری اطلاعات باید کنترل را از راه دور انجام داد و در صورت بروز علائم یا نشانههایی که ناهماهنگی سیستم را بازگو کند با مراجعه حضوری مشکل را رفع و اقدامات بهسازی را انجام داد.
دکتر کاردگر در بازدید از شعب تهران ضمن بررسی میزان صدور و خسارت شعب خواستار پیگیری وصول مطالبات شد و گفت: با توجه به شرایط کنونی جذب نقدینگی مهمترین راهکار برای برونرفت از اوضاع فعلی است که این امر وظیفه شعب و مدیران را سنگینتر میکند.
وی طی روزهای اخیر ضمن تأکید بر رسیدگی هر چه بیشتر به مسائل و مشکلات نمایندگان اضافه کرد: دغدغه نمایندگان دغدغه مدیرعامل است و همه ما وظیفه داریم با صبر و حوصله به مشکلات کوچک و بزرگ آنها رسیدگی کنیم.
از دیگر موضوعات مورد تأکید دکتر کاردگر رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان شرکتی بود که در همان روزهای ابتدایی دستورات لازم را برای رسیدگی به وضعیت کاری آنها را صادر کرد و خواستار حل مشکلات آنها در سریعترین زمان ممکن شد.