به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان،درابتدای این گردهمایی،احمدرضا ضرابیه،مدیرعامل بیمه سامان با اشاره به اهميت شبکه فروش در عملکرد شرکت، تاکیدکرد:رسالت اصلی و برنامه شرکت برای توسعه و حمایت از شبکه فروش و نمایندگان آن تبیین شده است.
وی، گفت: ارتقای توسعه کسب وکار شبکه فروش از جمله افزایش دانش و مهارت نمايندگان با آموزش حین خدمت ازجمله اهداف مهم بیمه سامان بوده که با راه اندازی مدیریت توانمندسازی شبکه فروش،آموزش های مستمر نمايندگان به صورت عملی و تئوری در این مدیریت، مد نظر قرار گرفته است.
ضرابیه، بر رعایت قوانین و مقررات مورد نظر بیمه مرکزی از سوی نمایندگان و شبکه فروش تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه سامان، در بخش دیگر اظهارات خود، افزود : در بیمه سامان برنامه ریزی شده تا میزان توانگری مالی شرکت در سال 1400 به عدد 180 درصد برسانیم.
وی، بیان داشت: برای ارتقای میزان توانگری مالی و همزمان با رشد درآمد و پرتفوی شرکت، نسبت به ایجاد انضباط مالی دقیق، اقدامات مهمی مد نظر قرار گرفته است.
ضرابیه، اظهار کردکه فعالان شبکه فروش درارتباطی مستقیم با بیمه گذاران قراردارند و ادامه دادکه انتظار می رود نیازهای بازار از طریق این شبکه به شرکت اعلام تا ضمن بررسی لازم ، برای طراحی محصولات مبتنی بر نیاز مشتریان، اقدام شود.
نشست نمايندگان با مدیر عامل شرکت بیمه سامان، با حضور مشاور مدیر عامل، معاون اجرایی و برخی دیگر از مدیران این شرکت برگزار و در این نشست به پرسش ها، مسائل و مشکلات جاری نمایندگان پاسخ داده شد.