کد خبر: ۶۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
شرکت بیمه تعاون در پنجمین نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی حضور قدرتمند خواهد داشت .

امسال نیزهمانند سال‌های گذشته پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشوربا حضور فعالان عرصه اقتصادی کشور درمرکزنمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزارمی شود.
بیمه تعاون هم امسال حضوری فعال دراین نمایشگاه داشته و در سالن B غرفه 38 مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش به ارایه آخرین دستاوردها وخدمات بیمه ای توسط کارشناسان فنی و مجرب خود به بازدیدکنندگان می پردازد. ودرواقع حضور گسترده نهادهای پولی و مالی کشور در کنار شرکای احتمالی خارجی، علاوه بر معرفی توانمندی ها و دستاورها، به انتقال تجربیات و دانش بین المللی نیزمنجر می شود.
لازم به ذکر است رویداد بین المللی کیش اینوکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۳۰ مهر الی ۳ آبان با برگزاری بیش از ۲۰ همایش و نشست در حوزه های مختلف و متنوع، درحالی برگزار می شود که در این رویداد، سازمان ها و دستگاههایی همچون سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر ارکان بازار سرمایه، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق توسعه ملی، بیمه مرکزی، شورای مناطق آزاد تجاری، اتاق های بازرگانی ایران و تهران، وزارت نیرو، سازمان خصوصی سازی، سازمان منطقه آزا کیش و…مشارکت و همکاری دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: