کد خبر: ۶۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
موکب های بانک قوامین در استانهای خوزستان و ایلام به عنوان استانهای هدف و استان های کرمانشاه، لرستان، اردبیل، قم، کردستان و سیستان و بلوچستان به عنوان استانهای در مسیر زائران اربعین حسینی آغاز به کار کرد.
آغاز به کار موکب های بانک قوامین در هشت استان کشور

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، دبیر ستاد اربعین بانک قوامین با اعلام این خبر گفت: بر اساس تدبیر اولیاء محترم بانک و تشکیل ستاد اربعین حسینی در بانک قوامین همچون سالهای گذشته به ریاست قائم مقام مدیرعامل، برنامه ریزی لازم جهت برپائی موکب خدمت رسانی به زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) انجام و بر این اساس مقرر شد در استانهای خوزستان در دو نقطه ی چذابه و شلمچه و در استان ایلام در نقطه مرزی مهران، موکب بانک قوامین جهت ارائه خدمات بانکی و خدمات رسانی و پذیرائی از زائران برپا گردد که این امر با تلاش همکاران استان های خوزستان و ایلام انجام گرفته است.
مرتضی زیاری گفت: علاوه بر ارائه خدمات بانکی در موکب های بانک قوامین، زائران محترم به وسیله آب معدنی، چای، خرما و .... پذیرائی شده و در کنار آن با همکاری معاونت محترم بهداد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با استقرار پزشک و پزشکیار، برخی خدمات ابتدائی و اورژانسی پزشکی نیز ارائه می گردد. وی گفت: امسال در چهار نقطه نیز دستگاه خودپرداز بانک به صورت شبانه روزی آماده ی سرویس دهی به هموطنان عزیزمی باشد.
زیاری افزود: علاوه بر شلمچه و چزابه و مهران در منطقه ی ماهی دشت استان کرمانشاه نیز خودپرداز بانک قوامین نصب و آماده ی خدمت رسانی می باشد.
رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک قوامین با اعلام اینکه امسال نیز علاوه بر استان هائی که دارای مرز مشترک با کشور همسایه عراق هستند در برخی استان های در مسیر زائران با برپائی موکب در خدمت زائران هستیم گفت: با توجه به اینکه زائران اربعین حسینی از سراسر کشور به سمت نقاط مرزی می آیند در استان های لرستان، سیستان و بلوچستان، اردبیل، قم و کرمانشاه همکاران بانک قوامین با برپائی موکب اقدام به ارائه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) می نمایند که امیدواریم بتوانیم به عنوان بخش کوچکی از وظیفه ی خود در بحث مسئولیت های اجتماعی خدمت قابل قبولی را ارائه دهیم.
مرتضی زیاری گفت: موکب های بانک قوامین از تاریخ بیست و نهم مهرماه آغاز به کار نموده و تا 5 روز بعد از اربعین حسینی نیز در خدمت زائرانی که در مسیر برگشت هستند می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: