به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، هیات داوران این جشنواره، به دلیل اجرای «کمپین اعتماد» با موضوع «صمیمیت، صداقت، صیانت و صلابت» در حوزه خدمات متنوع این بانک، روابط عمومی این بانک را شایسته دریافت جایزه طلایی دانست.
بنا براین گزارش، در این مراسم که از ١٠ روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیتپذیر سازمانها و شرکتهای بزرگ کشور تجلیل شد، روابط عمومی بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک خصوصی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، این بانک به مناسبت آغاز شصت و هفتمین سالروز تاسیسش به پاس سالها اعتماد مردم ایران زمین، کمپین «اعتماد» را از طریق ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی مختلف به اجرا گذاشت که بازخوردهای دریافتی حاکی از رضایت و خرسندی مخاطبان و جامعه هدف آن بوده است.