کد خبر: ۶۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
بیمه سرمد در حالی در اول آبان 97 ششمین سالگرد آغاز به کار خود را جشن گرفت که این شرکت توانسته در سال های فعالیت خود به جایگاه مناسبی در بازار بیمه دست پیدا کند.
بیمه سرمد وارد ششمین سال فعالیت خود شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت در سال های فعالیت خود همواره روند رو به رشدی را طی کرده که این روند همچنان در شرکت بیمه سرمد مورد توجه است و اهداف و برنامه ریزی ها در راستای استمرار روند رشد شرکت تبیین و پیاده سازی می شود.
در این راستا و بر اساس گزارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که به تازگی منتشر شد بیمه سرمد برای پنجمین سال متوالی رتبه توانگری مالی سطح یک را کسب کرد که افتخاری بزرگ برای این شرکت به شمار می رود.
علاوه بر این پیش بینی های لازم برای ارایه خدمات جدید بیمه ای مطابق با آیین نامه ها و دستور العمل های نهاد ناظر در دستور کار قرار گرفته که به زودی جزییات این خدمات منتشر خواهد شد. همچنین این شرکت با تفویض اختیارات لازم به نمایندگی ها و سرپرستان نسبت به تمرکز زدایی تصمیمات اقدام کرده که این مهم نیز روند پرداخت خسارت های احتمالی را تسریع خواهد کرد که این موارد زمینه را برای ارتقای کیفیت خدمات شرکت فراهم خواهد کرد.
مجوز فعالیت بیمه سرمد اول آبان ماه سال 1392 توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: