کد خبر: ۶۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان با هدف بررسی عملکرد و تبیین اهداف عملکردی شعب در شش ماهه دوم سالجاری، با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونان این شرکت روز گذشته در تهران برگزار شد.
گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان؛‌ در این گردهمایی بر بهبود وضعیت و ارتقای جایگاه شرکت تأکید شد و مدیران ستادی و روسای شعب به بیان نقطه نظرات، چالش ها و فرصت های پیش رو پرداختند.
علیرضا بیانیان مدیرعامل ضمن خوش آمدگویی و ارائه گزارش عملکرد، هدف از این گردهمایی را بازخوانی  اهداف و برنامه­های راهبردی و ایجاد انسجام، تعامل و همفکری جهت پیشبرد امور و ارائه راهکارهایی برای رشد و تعالی هر بیشتر شرکت عنوان کرد.
وی ضمن قدردانی از عملکرد شعب و ستاد در یک سال اخیر، وفاق و همدلی بین آنان را از عوامل کلیدی موفقیت دانست و افزایش حس وفاداری و مسئولیت پذیری و همیت سازمانی و مشارکت در تحقق اهداف و برنامه های شرکت را خواستار شد.
بیانیان همچنین بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل استان ها در توسعه بازار و بازاریابی و احصای نیازهای بیمه ای مردم در سطح استان ها و برنامه ریزی بر اساس این نیازها تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه بخشی از سیاست گذاری های شرکت  بر اساس دریافت گزارش­هایی است که از مدیران ستادی و شعب به هیأت مدیره می رسد، گفت: بر همین اساس مدیران باید در ارائه این گزارش ها تمام جوانب را در نظر بگیرند و گزارش های مستدل و قانع کننده ارائه نمایند.
وی نظارت و رسیدگی به امور فنی و اداری شعب را از وظایف ذاتی و اصلی مدیران ستادی دانست و گفت شعب نیز در مقابل لازم است ضمن حفظ مصالح شرکت و حق و حقوق سهامداران و بیمه گذاران، عملکرد خود را بهبود بخشند و در رسیدگی به امور مردم و بیمه گذاران و ارائه خدمات مطلوب به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
بیانیان افزود نمایندگان و شبکه فروش نیز بازوی اجرایی شرکت محسوب می شوند و بر تأمین خواسته­های منطقی، افزایش دانش فنی و حرفه­ای و توانمندی آنان و استفاده از ظرفیت­های شرکت در رفع مشکلات و مسائل شعب و نمایندگان تأکید کرد.
در این جلسه قائم مقام مدیرعامل و معاونان نیز به بیان نقطه نظرات و انتظارات خود از شعب و نمایندگان پرداختند و توصیه­های لازم را در خصوص اجرای الزامات قانونی، بهبود وضعیت و پیشبرد اهداف شرکت ارائه کردند.
کامبیز پیکارجو قائم مقام مدیرعامل با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه بیمه آرمان گفت بر اساس گزارشها و اقدامات موجود، این شرکت طی دو سال اخیر مسیرهای پرتلاطمی را طی کرده و آمارها مؤید توانمندی هاست و پتانسیل های لازم در ستاد و  شعب برای ارتقای جایگاه واقعی شرکت وجود دارد.
وی گفت صنعت بیمه در حال پوست اندازی مرحلۀ سوم خود است و ما در شرایطی هستیم که لزوما گرفتن سهم از بازار مهم نیست بلکه با اتکا بر حفظ سهم بازار باید بدنبال بهینه کردن سهم خود در بازار باشیم.
وی گفت از مدیران مناطق و شعب انتظار می رود که ضمن جذب پرتفوی مناسب و متوازن، به دنبال بیمه گذاران بزرگ باشند و با انتقال تجربه و دانش فنی، نمایندگان و شبکه فروش را به بازاریابی و فروش بیمه­های انفرادی و در سطوح خُرد هدایت کنند.
علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی نیز ضمن قدرانی از تلاش های شعب در استان ها، بر پاسخگو بودن ستاد در مقابل شعب و همچنین شعب در مقابل ستاد در مسائل جاری شرکت تأکید کرد. وی گفت همه باید با داشتن  روحیه دلسوزی و حس سازمانی از منافع شرکت دفاع  و حق و حقوق سهامداران و بیمه گذاران را بموقع ادا کنیم.
معاون توسعه و پشتیبانی افزود مدیران ستادی و شعب همچنین لازم است در عین تعامل و برخورد مطلوب با مجموعه، به کلیه امور به صورت آنلاین نظارت داشته باشند؛ مسائل را بدرستی مدیریت، تجزیه و تحلیل وکنترل  نمایند و از منافع شرکت به هیچ وجه کوتاه نیایند و به مسائل بی تفاوت نباشند.
امیرحسنخانی مدیران ستادی و شعب را افرادی صادق و امانتدار توصیف و اذعان کرد که بیمه آرمان در رنکینگ سلامت مالی مدیران یکی از بهترین هاست.
هادی رئیس الذاکرین معاون بازاریابی و فروش هم گزارش مقایسه­ای عملکرد شعب در ششماهه اول سال را بر اساس شاخص های عملکردی و سود و زیان ارائه کرد.
وی گفت وضعیت شرکت، وضعیت با ثبات تری شده است و از سرپرستان مناطق و روسای شعب خواست مسائل و آمار بیمه ­های بازرگانی استان متبوع خود را بدرستی تجزیه و تحلیل کنند و نسبت به توسعه و فروش بیمه های خرد و جذب بیمه نامه هایی که ضریب ریسک پائینی دارند، رعایت حدنصاب های تولیدی حق بیمه در هر رشته بر اساس برنامه تکلیفی سال ۹۷، وصول مطالبات جاری و منقضی از بیمه گذاران، تقویت شبکه فروش نمایندگان و شناسایی توانمندی های استان از نظر بیمه ای اقدام نمایند.
در این جلسه مدیران مناطق به نمایندگی از رؤسای شعب مسائل و مشکلات حوزه متبوع خود را مطرح کردند و در پنلی با حضور قائم مقام و معاونان این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: