کد خبر: ۶۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
با گسترش ارایه خدمات در سامانه بانکداری مجازی بانک‌پاسارگاد، مشتریان قادر هستند امور بانکی خود را در کوتاه‌ترین زمان و با امنیت بسیار بالا، انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، در این سامانه خدمات سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات، چک و خدمات ارزی قابل ارایه است. بر این اساس مشتریان می‌توانند در بخش کارت خدمات متنوعی مانند درخواست صدور کارت نقدی و کارت المثنی، انتقال وجه کارت به کارت (حساب اصلی و حساب فرعی)، انتقال وجه مستمر کارت به کارت(انتقال وجه زمان‌دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه کارت به کارت گروهی (از یک کارت به چندین کارت)، پرداخت قبض از سپرده و کارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید کارت هدیه، تغییر سپرده اصلی کارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از کارت، تعیین سقف برداشت کارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید کالا و خدمات از پایانه‌های مختلف، تعیین سقف انتقال از کارت از پایانه های مختلف، مسدود نمودن کارت، امکان خرید شارژ اپراتور تلفن همراه، امکان اخذ موجودی کارت‌های پاسارگاد و امکان پرداخت قبض همراه اول مستمر در منوی خدمات قبض ارایه می‌شوند. همچنین در بخش کارت اعتباری خدماتی همچون مشاهده جزئیات پرونده کارت اعتباری، نمایش دوره‌های صورت حساب کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی کارت اعتباری قابل دریافت است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: