کد خبر: ۶۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
در سفر اخیر مدیر امور شعب استانهای بانک از مشتریان برتر استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد تجلیل شد.
تجلیل از مشتریان بانک ایران زمین، در سه استانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم حسینی مدیر امور شعب استانها ضمن تشکر و قدردانی از مشتریان ارزنده بانک، استراتژی بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال را ارائه خدمت براساس خواست مشتری دانست و اظهار داشت: امروزه یکی از دستاوردهای سیستم‌های نوین "مدیریت ارتباط با مشتری” است. که این امکان را برای ما ایجاد می‌کند که تعاملات خود را برپایه ارائه خدمات مطلوب، ارتباط پایدار و اثربخش با مشتری تعریف کنیم.
وی افزود: درواقع مدیریت ارتباط با مشتری، نظارت بر تمام پروسه ی خدمت رسانی به مشتری” از زمان آشنایی تا پایان ارائه خدمت یا محصول و کسب رضایت اوست. که این پروسه موجب می‌شود بانک و مشتری بتوانند در بلند مدت همکاری مطلوبی را داشته باشند.
مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین در این مراسم ضمن گفتگو با مشتریان و اطلاع از نظرات آنها هدیه‌ای را به رسم یاد بود از طرف بانک به آنها اهدا کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: