کد خبر: ۶۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار:
سازمان بورس و اوراق بهادار با بیمه مرکزی تعاملاتی در خصوص موضوعاتی مانند اوراق بیمه اتکایی و اوراق بیمه رویدادهای طبیعی انجام داده است که در جذب نقدینگی خرد در بورس تاثیرگذار است.
تلاش برای تقویت بازار سرمایه ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از خانه ملت، دکتر شاپور محمدی درباره ساز و کار جذب نقدینگی های خرد به بازار سرمایه، گفت:با توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و انتشار اوراق مالی که بازده بالا و جذاب دارند می توان شرایط را برای هدایت بخشی از نقدینگی به بورس فراهم کرد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد:در سال های گذشته علاوه بر برنامه ریزی برای هدایت نقدینگی به بازار سرمایه اقداماتی نیز برای جذب نقدینگی های خرد جامعه صورت گرفته است.

تعامل سازمان بورس با بیمه مرکزی برای انتشار اوراق بیمه اتکایی و اوراق بیمه رویدادهای طبیعی 

وی ادامه داد: سازمان بورس و اوراق بهادار با بیمه مرکزی تعاملاتی در خصوص موضوعاتی مانند اوراق بیمه اتکایی و اوراق بیمه رویدادهای طبیعی انجام داده است که در جذب نقدینگی خرد تاثیرگذار است.  

دکتر محمدی تصریح کرد: ورود شرکت های جدید به بورس به شرط اینکه بازدهی مناسبی برای سهام داران ایجاد کنند منجر به بزرگ شدن بازار سرمایه و افزایش عمق بازار سرمایه در اقتصاد کشور خواهد شد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور تصریح کرد:در هر صورت تلاش ها برای تقویت بازار سرمایه ادامه دارد و تقویت این بازار نقش مهمی در جلوگیری از رونق بازار سوداگری دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: