کد خبر: ۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر گفت: در صورتی که متقاضیان می‌خواهند واحد خود را تحویل بگیرند، باید آخرین قسط خود را واریز کرده که مبلغ 45 میلیون تومان است و یک قرارداد 10 ساله برای پرداخت اقساط زمین باید با سازمان ملی زمین و مسکن امضاء شود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ايسنا، مسعود بیژنی مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر در مراسمی که به مناسبت مرحله اول واگذاری واحدهای مسکونی، مسکن ویژه تهرانسر برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدا پروژه 50 الی 100 نفر در پروژه تهرانسر کار می‌کردند که از ابتدا سال این تعداد به هزار و بعد حدود 2 هزار نفر رسیده است.

وی افزود: در کمتر از 7 ماه کل پروژه مسکن ویژه تهرانسر را تحویل خواهیم داد.

بیژنی با بیان این که مسکن تهرانسر با مسکن مهر متفاوت است، افزود: در طرح مسکن ویژه تهرانسر همه امکانات از جمله در ضد سرقت، آیفون تصویری، آسانسور و غیره نصب شده است تا هموطنان به راحتی بتوانند در آنجا سکونت کنند.

وی در ادامه گفت: متراژ مفید هر واحد 105 متر است و در مشاعات 148 متر متراژ غیر مفید داریم.

وی با بیان این که در هر بلوک 10 واحد در 5 طبقه داریم که در هر طبقه دو واحد وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمت زیربنایی و رونمایی شهرداری منطقه 21 همکاری خوبی داشته‌اند و فاز اول که امروز افتتاح شده قرار بود که تا پایان آذر ماه افتتاح شود که این زمان به امروز موکول شده است.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان می‌خواهند واحد خود را تحویل بگیرند، باید آخرین قسط خود را واریز کرده که مبلغ 45 میلیون تومان است و یک قرارداد 10 ساله برای پرداخت اقساط زمین باید با سازمان ملی زمین و مسکن امضاء شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار