کد خبر: ۶۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
مدیران عالی بانک رفاه طی نشستی به صورت تلفنی و بی واسطه با مشتریان گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، در این نشست مدیران حوزه عملیاتی بانک در استان تهران پاسخگوی مسائل مشتریان این استان شدند و راهکارهای لازم را ارائه دادند.
بانک رفاه برگزاری نشست تلفنی با مشتریان را در سایر حوزه های بانک نیز در دستور کار دارد و طی نشست های مستمر به مسائل و چالش های مشتریان توسط مدیران حوزه های ذی ربط پاسخ می گوید.

نام:
ایمیل:
* نظر: