کد خبر: ۶۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
الکساندر جورجینیا اینکلمان نویسنده آلمانی - ایرانی «کتاب قطب نمای موفقیت» گفت: برخی برای موفقیت انتظار دارد امروز شروع می کنم فردا پیروز شوند اما موفقیت آسانسور به طرف بالا ندارد و باید از پل استفاده کرد باید وقت بگذارید و ایده ای که امروز داریم آهسته آهسته به سوی موفقیت برود تا چند سال دیگر به ثمر برسد.
رمز و راز موفقیت در کتاب قطب نمای موفقیتبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، آیین رونمایی «کتاب قطب نمای موفقیت» با حضور آقای سید محمد بهشتی، رئیس محترم پژوهشگاه میراث فرهنگی، خانم داگمار فون بوین اشتاین، نماینده محترم اقتصاد آلمان در تهران، خانم براینسل برگر، رایزن اقتصادی اتریش، آقای اشمیتز، رایزن اقتصادی کشور بلژیک، آقای پاکوراری، رایزن اقتصادی کشور رومانی، آقای بیژن امکانیان، هنرمند برجسته کشور و جمعی از مهمانان و شخصیتهای داخلی و خارجی، هنرمندان، اهالی قلم و نویسندگان داخلی و خارجی در محل شهر کتاب فرشته رونمایی شد.
در این کتاب نویسنده تلاش می کند که راز موفقیت ها را بدون اضطراب و کارزدگی در رسیدن به اهداف خصوصی و حرفه ای رساندن را به خواننده و مخاطب تبیین کند.  
الکساندر جورجینیا اینکلمان نویسنده آلمانی - ایرانی کتاب که مادرش ایرانی و پدرش آلمانی است درباره این کتاب در آیین رونمایی کتاب، هدف اصلی خود را نزدیک شدن دلهای دوملت به یکدیگر عنوان کرد و گفت: عشق درونی به ایران دارم لذا از این طریق خواستم به گونه ای آنچه در سر و قلب دارم را پیاده کنم.
الکساندرجورجینیا اینکلمان تاکید کرد: بسیاری از افراد در خارج این مرزو بوم هستند درصددند موفقیتی را در راستای اقتصاد ایران ایجاد کنند ولی متاسفانه برخی کشورها راهها را به روی آنها می بندند.  
به گفته این نویسنده آنها علت بستن این راهها را تحریم و اینگونه موارد مشابه بیان می کنند.  
وی تصریح کرد: براین باورم از راههای مختلف به ویژه فرهنگ و هنر می توان از راههای بسته شده گذشت و به درون انسانها رسوخ کرد.  
اینکلمان با اشاره به اینکه این کتاب دو نویسنده به زبان آلمانی به نام های نیکولاس بی اینکلمان و برایان ترسی هم دارد گفت: در این کتاب 100 سال راز موفقیت آلمانی ها و آمریکاییها را جمع آوری و به فارسی برای استفاده در ایران ترجمه کردیم. او اظهار داشت: معتقدم بخش آلمانی کتاب برای ایرانیان شدنی است فقط اراده و دل خواستن می خواهد که باید اراده کنند.  
در ادامه این مراسم رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی هم بااشاره به جایگاه کتاب و مطالعه نزد ایرانیان و دستاوردهای کشور در این زمینه گفت: براین باورم موفقیت باید بتواند معادلات پیچیده را حل کند.  
سید محمد بهشتی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندیهای ایرانیان در عرصه های مختلف، جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهایی است که در زمینه کتاب و ترجمه و قلم در دنیا حرفی برای گفتن دارد.  
وی خطاب به مهمانان خارجی این مراسم گفت: هنر و فرهنگ ایرانی همواره یکی از غنی ترین بوده و به دستاوردهای مهمی نیز دست یافته است.  
بهشتی در ادامه سخنان خود به ظرفیت ها و توانمندی های ایران در زمینه سینما ، موسیقی، صنایع دستی ، تجسمی و.... اشاره کرد و گفت: کشور ما در هنر هفتم و دیگر هنرها نیز در دنیا زبانزد خاص و عام است.  
 
ضمنا در گزارش ذیل شرح مختصری از نویسندگان کتاب منتشر می شود:
نیکولاس بی. اینکلمان (۲۰۱۷-۱۹۳۶) مشهورترین مربی موفقیت و فن بیان در میان آلمانی زبانان بود. او بیش از ۴۰ سال از طریق سخنرانی، کتاب و برنامه های سمعی و بصری مشغول تدریس روش موفقیت بود نیکولاس سردمدار فعالسازی ضمیر ناخودآگاه انسان ها و تقویت شخصیت افراد است. پایه علمی کار اور معنادرمانی با لوگو تراپی است که توسط پروفسور ویکتور فرانکل، روانشناس مشهور اتریشی در قرن بیستم بنیان نهاده شده است، او جوایز زیادی از جمله نشان ملی خدمت در آلمان را برای دستاوردهایش در طول زندگی دریافت کرد، نیکولاس مدیریت مؤسسه و همچنین حقوق معنوی سیستم اینکلمان را در سال ۲۰۰۰ به دکتر کلادیا جورجینیا - اینکلمان و الكساندر جورجینیا - اینکلمان واگذار کرد.
برایان تریسی، متولد سال ۱۹۴۴ در کانادا و در ایالت کالیفرنیا بزرگ شده است. وی سال ها با پشتکار در تحقیقات نظری و عملی در ایجاد یک سیستم آموزشی برای موفقیت و آزمایش و بهبود آن تلاش کرده است. او بیش از ۳۰ برنامه آموزشی سمعی و بصری تولید کرده و بسیاری از شرکت های چند ملیتی با سیستم وی کار می کنند. شبکه جهانی برایان تریسی امروز شامل بیش از ۵۰۰ مشاور و مربی است و برنامه آموزشی او به ۱۷ زبان ترجمه شده و در ۳۸ کشور عرضه می شود. کتاب های او مانند «اصول موفقیت»، «استراتژی فروش برای افراد موفق» و «مدیر فروش موفق» از پرفروش ترین کتاب ها در جهان هستند.
الكساندر جورجینیا اینکلمان، متولد ۱۹۶۹ از مادری ایرانی در فرانکفورت بزرگ شده و زندگی می کند و با جامعه شناس و مؤلف مشهور، دکتر کلادیا اینکلمان ازدواج کرده است. الکساندر، رئیس هیأت مدیره مشاوران اقتصادی و سیاسی EGP است که در فرانکفورت، واشنگتن، تهران، شانگهای و مسکو دفتر دارد. همچنین او رییس کارگروه ایران در حزب دموکرات مسیحی است که در حال حاضر با رهبری آنکلا مرکل حزب حاکم در آلمان است. وی دبیر کارگروه ایران در شورای اقتصاد آلمان با ۱۱۵۰۰ عضو نیز می باشد. الكساندر وظیفه خود می داند که سیستم موفقیت اینکلمان را به مدیران شرکت ها آموزش دهد. چرا که به عقیده او دنیای در صلح و آرامش به انسان های موفق نیاز دارد. او در ۳۰ سال گذشته در مؤسسه دکتر اینکلمان به همراه پدر همسر خود، نیکلاس بی اینکلمان، و همسرش دکتر کلادیا اینکلمان، به بیش از 1/5 میلیون آلمانی زبان آموزش داده است. «اصول اینکلمان» به عنوان یک فلسفه کاری در بسیاری از شرکت ها مانند زیمنس، بی ام دبلیو، اس آب، لوفتانزا، لبنده، بی آاس اف، اليانس، دویچه بانک، فریزنیوس و دیگران نهادینه شده است.
«فلسفه اینکلمان» که توسط الکساندر توسعه داده می شود، ضامن موفقیت شرکت ها در آلمان است. نخست وزیر ایالت هسن در سال ۲۰۱۷ به وی نشان جورج - آگوست - زین اعطا نمود که بالاترین نشان برای خدمات بشری و تقریب اقوام محسوب می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: