کد خبر: ۶۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:
دکتر محمدرضا سروش در حکمی حسين شهرياري را به سمت مديرعامل شركت ايندامين منصوب کرد.
حسين شهرياري به عنوان مديرعامل شركت ايندامين منصوب شد

به گزارش سايپانيوز؛ مراسم توديع و معارفه مدير عامل پيشين و جديد شركت ايندامين با حضور عضو موظف هيات مديره و قائم مقام مديرعامل در امور شركت هاي گروه و جمعي از مديران ارشد سايپا برگزار شد.

در اين مراسم دکتر علي مسيبي بهروز، قائم مقام مديرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شركت ايندامين جزء شركت هاي خوب و با اهميت گروه سايپا است كه نياز است با همكاري و همدلي و پياده سازي منشور سازماني به جايگاه ارزنده خود در بازار داخلي و خارجي دست يابد.

وي افزود: استراتژي جديد گروه سايپا خودگردان كردن شركت هاي زير مجموعه است به همين منظور شركت ايندامين بايد از همه ظرفيت هاي موجود استفاده و محصولات با كيفيت براي شركت هاي خودرو ساز، خدمات پس از فروش و بازار مصرف توليد و ارائه كند.

قائم مقام مدير عامل گروه سايپا خاطر نشان كرد: اميدواريم براساس برنامه هدفمند و همكاري همه جانبه؛ گروه سايپا بتواند با افزايش توليد و قيمت مناسب و سودآور به جايگاه ارزنده و ويژه خود برسد.

در اين مراسم مهرداد زماني مدير عامل پیشين شركت ايندامين گزارشي از اقدامات و برنامه هاي زمان تصدي خود ارائه داد.

همچنین مهندس حسين شهرياري مدير عامل جديد اين شركت ضمن قدرداني از زحمات انجام شده گفت: اتحاد و يكدلي همه همكاران از خط توليد تا ستاد مي تواند باعث رشد و شكوفايي اين شركت شود تا شرايط سخت تحريم را پشت سر بگذاريم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: