کد خبر: ۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵
همايون دارابی در گفتگو با تجارت:
کارشناس بورس تاکید کرد: مسئله مهم سرمایه گذاری در بورس ریسک پذیری آن است که فرد باید ریسک موجود در این بازار را بپذیرد.
همایون دارابی در گفتگو با تجارت با بیان اینکه دولت و مسئولین باید سیاست های کلان خودشان را در جهت بازار سرمایه قرار دهند،گفت: در اینصورت برای کل اقتصاد کشور نتایج مناسبی به وجود خواهد آمد.

کارشناس بورس تاکید کرد:مسئله مهم سرمایه گذاری در بورس ریسک پذیری آن است که فرد باید ریسک موجود در این بازار را بپذیرد.

وی دومین نکته مهم در ارتباط با سرمایه گذاری در بورس را اینگونه توضیح داد:دومین نکته باید در ارتباط با سرمایه ای باشد که وارد بازار بورس میکنند، به صورتی که باید سرمایه مازادشان را که در کوتاه مدت نیاز ندارند وارد بورس کنند.

دارابي تاكيد كرد: سرمایه گذاری باید در شرکت هایی که برنامه توسعه مناسبی،در دستور کار خود  دارند و همچنین در دراز مدت بازار ثبات دارند،انتخاب شوند.

کارشناس بورس به سرمایه گذارانی که می خواهند به بورس وارد شوند،پیشنهاد داد:همچنین افراد باید از شرکت های مشاوره ای و کارگزاری ها استفاده کند وقبل از سرمایه گذاری با تابلوهای بورس تمرین کند تا آموزش کافی کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه باید افراد سرمایه خودش را تقسیم کند و به یک حوزه اختصاص ندهد،تصریح کرد:با این وجود  با زیانی که از سوی یک شرکت به فرد واردمی شود،از سوی شرکتی دیگر که در آن سرمایه گذاری کرده است، جبران شود.

دارابی در خصوص سیاست های دولت و مسئولین اظهارداشت:دولت و مسئولین باید سیاست های کلان خودشان را در جهت بازار سرمایه قرار دهند تا برای کل اقتصاد کشور نتایج مناسبی به وجود آید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار