کد خبر: ۶۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
سومین هم اندیشی مدیریت شعب غرب استان تهران با حضور مدیر، روسای دوایر و مسئولین شعب غرب استان با محوریت اعتبارات و بازاریابی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ ابراهیم مومن زاده مدیر شعب غرب استان تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی استان و مسئولیت روسای شعب اظهار داشت: از وظایف اصلی روسای شعب شناخت نیازها و راه کارهای جذب مشتری، شناخت محیط اطراف و جغرافیای منطقه، تسلط کامل بر دستورالعمل ها، بخشنامه ها و بحث جانشین پروری در بین کارکنان را برشمرد.
وی با تاکید بر تقسیم کار عادلانه در میان کارکنان و پیگیری امور شعب توسط تمامی همکاران گفت: داشتن تعهد نسبت به پیگیری مطالبات معوق و جلب رضایت مشتریان از عوامل تاثیرگذار در موفقیت شعبه است.
محمد صادق کشاورز مدير دايره بازاریابی با ارائه مطالبی در خصوص كميت و كيفيت برگزاري کارگاه های توجیهی و نحوه فعالیت این کارگاه ها، اظهار داشت: اصول بازاریابی، جذب منابع، شناخت محصول، جذب مشتری، استفاده از فرصت های رقابت و خدمات بازاریابی از مباحث مهم و ویژه در بازاریابی می باشند که می بایست مورد توجه مسئولین شعب قرار گیرد.
وحید موسوی مدیر دایره اعتبارات نیز با بیان وضعیت مطالبات غیر جاری در استان و عوامل شکل گیری آن گفت: می توان با برنامه ریزی بهینه و استفاده از لیزینگ و صدور انواع ضمانت نامه های بانکی به اهدافی که در این بخش برای استان تعریف شده است دست یافت.
خاطر نشان می سازد در پایان این هم اندیشی مسائل و مشکلات شعب توسط روسا و کارشناسان دوایر بررسی و راهکارهای موجود در بخش های مختلف سازمانی برای حل موانع مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: