کد خبر: ۶۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا:
دو شركت مگاموتور و تحقيقات نوآوري سايپا نقش مهمي در توليد محصولات گروه سايپا دارند و بر همين اساس گروه سايپا برنامه هاي مشخص و منسجمي براي توليد محصولات جديد با فن آوري روز دنيا در دستور كار دارد.
مگاموتور نقش مهمي در توليد محصولات آينده سايپا دارد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز؛ مراسم توديع و معارفه جمشيد حيدركندري مدير عامل پيشين شركت مگاموتور و بهروز غفاري مديرعامل جديد اين شركت با حضور محمدرضا سروش مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، اعضاي هيات مديره، مديران عامل و جمعي از مديران ارشد سايپا برگزار شد.
در اين مراسم دکتر سروش ضمن تقدير و تشكر از زحمات مهندس كندري افزود: شركت مگاموتور جزء شركت هاي پيشرو و ارزشمند گروه سايپا است.
مديرعامل گروه سايپا خاطر نشان كرد: شركت مگاموتور از پتانسيل و توان داخلي خوبي براي توليد محصولات برخوردار است و لازم است با تلاش و همكاري بيشتر زمينه را براي توليد قواي محركه در راستاي افزايش توليد نهايي در ساير شركت هاي گروه فراهم کرد.
وي تاكيد كرد: شركت مگاموتور بايد با استراتژي همكاري با شركت هاي مادر و صاحب نام توليد كننده و فروشنده مواد اوليه، هزينه توليد را كاهش و كيفيت را افزايش دهد و همچنين با جلب اعتماد و جذب سرمايه گذاران داخلي در حوزه موتور و گيربكس بستر لازم براي توسعه زير ساخت در اين مجموعه مهم فراهم شود.
مديرعامل گروه سايپا افزود: در شرايط كنوني بايد تهديد را به فرصت تبديل كرد كه در اين مسير همدلي، تلاش جمعي و استفاده درست از پتانسيل هاي داخلي لازم است، به نحوي كه با شناسايي توليدكنندگان توانمند داخلي و همكاري با آنها شرايط اشتغال و رونق اقتصادي در كشور را بهبود بخشيم.
وي شفافيت و نظارت دقيق در فرايند تامين را مهم دانست و افزود: بايد با ساماندهي و ايجاد ابزار كنترلي، خطای انساني را كاهش دهيم و با تمركز در توليد در راستاي اهداف سازمان گام برداريم و حاشيه هاي سازمان را كاهش دهيم.
سروش اظهار كرد: نياز است شركت مگاموتور با نگاه به آينده و مطابق با استانداردهاي زيست محيطي براي توليد محصولات با شرايط خاص برنامه داشته باشد و همچنين شرايط كسب و كار را در مسير زمان پيش برده و مطابق با محصولات شركت هاي گروه در زمينه توليد قواي محركه اقدام لازم را انجام دهد.
وي يادآور شد: دو شركت مگاموتور و تحقيقات نوآوري سايپا نقش مهمي در توليد محصولات جديد گروه سايپا دارند و بر همين اساس گروه سايپا برنامه هاي مشخص و منسجمي براي توليد محصولات جديد با فن آوري روز دنيا در دستور كار دارد.
مدير عامل گروه سايپا گفت: براي رسيدن به جايگاه واقعي سايپا و شرايط مطلوب بايد همه همكاران طبق برنامه هاي اعلام شده به صورت منسجم با يك هدف مشترك در راستاي موفقيت سازمان گام بردارند كه مطمئنا با كار تيمي و احساس مسئوليت بيشتر در قبال ذي نفعان و سهامداران، شركت سايپا به روزهاي اوج خود باز خواهد گشت.

 سروش در اين مراسم از زحمات حيدركندري مديرعامل پيشين شركت مگاموتور كه سال ها در عرصه صنعت با خوش نامي و توان بالا كار كرده، تقدير و تشكر و همچنين براي آقاي بهروز غفاري مديرعامل جديد مگاموتور كه سال ها در زمينه توليد و قطعات فعاليت داشته اند آرزوي موفقيت و سربلندي كرد. 
گفتني است كندري مديرعامل پيشين شركت مگاموتور بر اساس اجراي قانون منع به كارگيري بازنشستگان با گروه سايپا قطع همكاري کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: