کد خبر: ۶۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
نشست تخصصی آشنایی با خدمات بانک توسعه‌ صادرات در ایلام با حضور جمعی از صادرکنندگان و مدیران اقتصادی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، بهروز شهبازی رئیس شعبه‌ ایلام این بانک در این نشست گفت: این بانک صددرصد دولتی و تخصصی‌ترین بانک کشور است که شعبه‌ایلام آن از سال 1388 افتتاح شده و رسالت آن، با توجه به اهداف کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور کمک به توسعه صادرات غیر‌نفتی و گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی باسایر کشورها است.
وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای گرانقدر پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیس بانک توسعه صادرات ایران است که ایفای نقش بانک صادرات-واردات ایران (EXIM ) را بر عهده دارد ، تصریح کرد: فرآیند عملکرد این بانک در طول سالهای گذشته نمایانگر این واقعیت است که بانک از طریق توجه به سرعت و دقت در روند کار، موجبات جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود را فراهم ساخته و علاوه بر آن، اعتماد بانک‌ها و سازمان‌های بین‌المللی را نیز به خود جلب نموده است.
شهبازی ادامه داد: امکانات بالقوه تولید و صدور کالا در کشور، می‌تواند با اتکاء به خدمات مالی و جانبی بانک تخصصی توسعه صادرات ایران به فعل در آمده و به جایگاه شایسته خود در بازارهای جهانی دست یابد.
در این نشست «نصیری» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و «فیض‌الهی» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی از فعالیت‌های این بانک در کمک به صادرکنندگان و تجار قدردانی کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: