کد خبر: ۶۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حمایت از کالای ایرانی، ابراز داشت: کمک به رونق اقتصاد، اشتغالزایی و همچنین حمایت از کارخانجات وکارگاه های تولیدی از اولویت های اصلی بانک است لذا باید با پرداخت صحیح و به هنگام تسهیلات، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی استان خراسان رضوی؛ سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در بازدید از شعب مرکزی، چمران، امام خمینی(ره) و دانشگاه نیشابور، کاشمر، بردسکن، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، باجه خلیل آباد، المهدی(عج) و امام رضا (ع) مشهد، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استان در هشت ماهه نخست سال در حوزه منابع و مصارف و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان، برنامه های استان را همسو با برنامه ریزیهای صورت گرفته دانست و خواستار تلاش گسترده تمامی همکاران در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در  سایر حوزه های درآمدی بانک تا پایان سال جاری شد.

ایمانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حمایت از کالای ایرانی، ابراز داشت: کمک به رونق اقتصاد، اشتغالزایی و همچنین حمایت از کارخانجات وکارگاه های تولیدی از اولویت های اصلی بانک است لذا باید با پرداخت صحیح  و به هنگام تسهیلات، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی حرکت کنیم.

وی در ادامه، شرایط استان را رو به بهبود ارزیابی کرد و افزود: استان توانسته با توجه به برنامه های از پیش تعیین شده، تا پایان هشت ماهه اول به بخش مهمی از اهداف در زمینه منابع، مصارف و مطالبات که در بودجه پیش بینی شده دست یابد و امیدواریم به یاری حضرت حق و تلاش همکاران عزیز این روند در ادامه سال نیز ادامه داشته باشد.

مدیر عامل بانک از اهمیت مصارف و پرداخت تسهیلات در ماههای اول سال و سهم آن در سود آوری سخن گفت و تصریح کرد: باید تلاش کنیم در روزهای باقی مانده سال با استفاده از سایر ابزارها و امکانات موجود به اهداف عالیه خود دست پیدا کنیم.

مدیر عامل بانک، بهره وری و کسب سود را فلسفه وجودی بنگاه های اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: باید برای تحقق این مهم نیز نهایت تلاش خود را داشته باشیم و منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک همواره مورد توجه قرار گیرد.

ایمانی با اشاره به خلاء های موجود در حوزه های درآمدی و هزینه ها با توجه به شرایط موجود اقتصادی و تحریم ها، خاطر نشان کرد: همکاران عزیز می توانند با برنامه ریزی مناسب و تلاش منسجم جمعی، در مدت زمان باقیمانده از سال 97 مطالبات معوق را نیز به صورت چشمگیر کاهش دهند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فروش املاک مازاد اظهار امیدواری کرد تا پایان سال با شناخت موانع و نارسائیهای موجود در حوزه های فروش املاک و خدمات نوین بتوانیم به اهداف تعیین شده در بودجه نائل آئیم.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح ارتقاء سودآوری با ابراز خرسندی از تلاش ها و اقدامات همکاران برای رسیدن به اهداف و ماموریت های بانک در استان، بر توسعه سهم از بازار و مصرف بهینه منابع و وصول مطالبات در ماه های پایانی سال تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و موثر و شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی، جذب مشتریان کلان و ارتقاء سود آوری از برنامه های اصلی و راهبردی بانک است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران و رسیدن به آن مستلزم تلاش همه جانبه و همدلی و همفکری کارکنان می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: