کد خبر: ۶۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در بازديدي كه از واحدهاي صنعتي استان اردبيل در روز سه شنبه داشت، گفت: این بانک با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی در دولت تدبیر و امید برای 1500 نفر در اين استان ایجاد اشتغال کرده است.


به گزاش پايگاه اطلاع رساني اين بانك، حسین مهری رييس هيات مديره و مدير عامل بانك صنعت و معدن ضمن بيان اين مطلب افزود: این سرمایه گذاری در بحث ایجاد واحدهای تولیدی ، طرح های توسعه اي واحدهاي صنعتي و نیز تامین سرمایه در گردش آنها بوده است.
وی با اشاره به اینکه 25 درصد اشتغال استان اردبیل مربوط به بخش صنعت است، بیان کرد: بانک صنعت و معدن براي تامین سرمایه و اعتبار مورد نیاز سرمایه گذاران اين استان از آمادگي لازم برخوردار است.
مهری تاکید کرد: هر واحد صنعتی که در زمینه تامین سرمایه و مسايل مالی دارای مشکل باشد این بانک آن را مورد حمایت قرار داده و در این زمینه کلینیک ارزیابی تشکیل داده است تا قابلیت ها و ظرفیت های استان ها از سوی بانک شناسایی شده و در نتيجه واحد های تولیدی و صنعتی در ورود به بازار رقابت مشکلی نداشته باشند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به اینکه این بانک 550 هزار میلیارد ریال در پنج سال اخیر در بخش صنعت و معدن کشور سرمایه گذاری کرده، افزود: از طریق فایناس نیز بانک 19 میلیارد یورو براي طرح هاي مختلف اعتبار اختصاص داده است که برخی از این طرح ها بهره برداری شده، برخی در دست احداث بوده و برخی نیز در مرحله جذب اعتبار می باشد.
به گفته وی، این بانک همچنین در بحث زیرساخت ها نیز سرمایه گذاری هایی داشته که از جمله آن می توان به طرح های حمل و نقل ، انرژی ، تامین آب صنايع از طريق آب شيرين كن ها، پتروشيمي و خرید هواپیما اشاره كرد.
مهري در اين سفر از طرح هاي آرتا پلاست، آرتا ویل تایر،آذر ساروج، رویای هفت آسمان سبلان و کارخانه مایوان (تولید مینی بوس) در استان اردبيل بازديد كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: