کد خبر: ۶۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
آیت الله خاتمی نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اهميت قرض الحسنه در متون اسلامي، آن را بعنوان يک اصل و عامل انگيزشي مهم در ترغيب به انجام امور عام المنفعه، خير خواهانه و خداپسندانه مورد تاکيد قرار داد.
قرض الحسنه، عامل انگیزشی مهم برای فعالیت هاي نيک انديشانهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آیت الله خاتمی نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تقدير از فعاليت هاي مطلوب بانک قرض الحسنه مهرايران و آمار تسهيلات اعطايي آن به اقشار مختلف و آسيب پذير جامعه، قرض الحسنه را حلقه ي مفقوده شده در سيستم بانکداري کشور دانست كه بايد همه ي بانك ها به آن التزام عملي داشته باشند.
وی تصریح کرد: قرض الحسنه بعنوان انگیزه ی انجام امور خير و ايجاد برکت در جوانب مختلف زندگي از اهميت فراواني برخوردار است و دين مبين اسلام هم آن را بصورت مستمر و مکرر سفارش نموده است.
در ادامه، حسن خانمحمدی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان زنجان نیز به ارائه گزارش مبسوطي از اهداف، خدمات، تسهيلات و آمار عملکرد فعاليت يازده ساله بانک قرض الحسنه مهر ايران در سطح استان پرداخت و حمايت از فرهنگ قرض الحسنه را خواستار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: