کد خبر: ۷۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
مدیرعامل بانک سرمایه در مراسم سیزدهمین سالروز تاسیس این بانک اظهار داشت: با عزم و همت همکاران کوشای بانک سرمایه، این بانک آینده درخشان تر و افق های روشن تری پیش رو دارد.
علیرضا پویان شاد: آینده درخشان تر و افق های روشن تر پیش رو بانک سرمایهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، مراسم سیزدهمین سالروز تاسیس این بانک با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، کارشناسان و همکاران بانک سرمایه در روز جمعه ۱۴ دی ماه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم آقای فرج الله قدمی؛ قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه، با تبریک آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک سرمایه گفت: خوشحالیم که بانک سرمایه به عنوان بانکی مدرن و پاسخگو و با داشتن همکارانی مسول و متعهد، توانسته است در ۱۳ سال گذشته خدمات ارزنده ای را به مشتریان، سهامداران و قاطبه مردم شریف ایران ارائه نماید.
عضو هیات مدیره بانک سرمایه با اشاره به برگزاری مسابقه بخشنامه خوانی در بانک سرمایه تاکید کرد: همکاران ما در بانک سرمایه، دارایی و سرمایه های ارزشمند این بانک هستند و باید در همه امور محوله، ضمن نظرخواهی و بهره مندی از مشارکت سازنده آنان از این ظرفیت ارزشمند و پایان ناپذیر به بهترین شکل ممکن بهره مند شویم.
در ادامه مراسم محسن ملکی، معاون بانکی مدیرعامل و عضو هیات عامل بانک سرمایه نیز با تبریک سالگرد تاسیس بانک و با اشاره به حضور گسترده و شوق انگیز همکاران در مسابقه بخشنامه خوانی و برگزاری مرحله آخر آن در این مراسم گفت: ارتقا دانش و آگاهی همکاران ما در بانک سرمایه، هدفی ارزشمند و از الویت های مهم در برنامه های جاری بانک است و اعتقاد داریم عزیزان ما هر مقدار که بیشتر بر آیین نامه ها، مقرارات و بخشنامه های صادره تسلط و از مفاد آن آگاهی داشته باشند، خدمات بهینه و موثر تری به مشتریان عزیز بانک ارایه خواهند کرد. عضو هیات عامل بانک سرمایه افزود: با برگزاری این مسابقه، همکاران سخت کوش ما این فرصت را پیدا کردند تا کارگروهی را نیز تمرین کنند و با بهره مندی از چنین تجربه ای بتوانند در ادامه کار خود، با مشارکت و همیاری بیشتر بانک سرمایه را در راه رسیدن به اهداف بلند و آرمانی خود یاری نمایند.
برگزاری مرحله پایانی مسابقه بخشنامه خوانی بخش دیگری از این مراسم بود که شرکت کنندگان در این مرحله با استقرار در قسمت اجرای مسابقه برای تعیین شعب برگزیده و برنده این مسابقه به رقابت پرداختند.
مرحله پایانی مسابقه بخشنامه خوانی در چهار بخش: سپرده ها، تسهیلات و تعهدات، کارمزد و بانکداری الکترونیک و نظارت و بازرسی برگزار شد که در پایان این رقابت دوستانه و صمیمی و با تلاش و کوشش های ستودنی گروه های شرکت کننده، رتبه های اول تا پنجم به شرح زیر مشخص و هدایا و لوح تقدیر و سپاس مسابقه را دریافت کردند.
رتبه اول: شعبه احمد آباد مشهد
رتبه دوم: شعبه خیام قزوین
رتبه سوم: شعبه آموزش و پرورش
رتبه چهارم: شعبه جمهوری
رتبه پنجم: شعبه ارومیه
قبل از اهدای جوایز و لوح سپاس این مسابقه که توسط مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات برگزاری مسابقات اهدا شد، آقای علیرضا پویان شاد؛ مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه در سخنانی کوتاه اظهار داشت: من هم به سهم خودم ورود بانک سرمایه را به چهاردهمین سال فعالیت در حوزه اقتصاد و تلاش های مالی، تبریک عرض می کنم و از همه فرزندان عزیزم که با سخت کوشی، امانتداری و پاسخگویی باعث شده اند بتوانیم خدمات گسترده ای را به مشتریان عزیز این بانک و مردم شریف ایران تقدیم کنیم، سپاسگزارم.
مدیرعامل بانک سرمایه با اشاره به برگزاری مسابقه بخشنامه خوانی در این بانک نیز افزود: افزایش آگاهی همکاران عزیز ما در هر سطحی ارزشمند است و اعتقاد دارم که ارتقا دانش و آگاهی و تسلط بر اطلاعات بانکی می تواند در تعیین سرنوشت بانک و توسعه و ترقی آن بسیار راهگشا باشد. به همین دلیل بر آن هستیم که با برگزاری چنین مسابقاتی و بهره مندی از مشارکت و همکاری جمعی همه پرسنل خدوم و تلاشگر بانک، گام های بلند تر و موثرتری را برای اعتلای این بانک برداریم و بدون شک همدلی، همکاری و همراهی اعضای این خانواده صمیمی و کوشا، در طی چنین مسیری تاثیرگذار و موثر خواهد بود.
آقای پویان شاد با تاکید بر این که حضور همکاران در جشن 13 سالگی بانک و دیدن شور و نشاط و سرزندگی آنان برای در کنار هم بودن و عزم جدی برای خدمت به مردم شریف ما را هم بر سر شوق می آورد، اظهار داشت: مشاهده این شور و نشاط و شرکت با شوق و انگیزه همکاران در مسابقات بخشنامه خوانی، نشان از عزم جزم این عزیزان برای دانستن بیشتر و انجام خدمات بهتر و موثرتر در بانک و خانه دوم خودشان است و جای شکرگذاری دارد که ما بتوانیم با داشتن این همکاران خدوم و سخت کوش و متعهد، آینده روشن تر و افق های درخشان تری را برای بانک سرمایه ترسیم و با امید به خداوند متعال بدان سو حرکت کنیم.
گفتنی است؛ مسابقات بخشنامه خوانی بانک سرمایه با هدف سنجش دانش و مهارت تسلط بر بخشنامه های بانکی، به صورت آنلاین و سراسری در همه شعب بانک سرمایه و در سه مرحله برگزار شده است. در پایان مرحله سوم و نهایی مسابقه، پنج شعبه شامل: شعب احمد آباد مشهد، خیام قزوین، جمهوری تهران، ارومیه و شعبه آموزش و پرورش، از طریق میانگین نمرات سه مرحله قبل انتخاب شده بودند که با حضور در مرحله نهایی و همزمان با مراسم بزرگداشت تاسیس بانک سرمایه، در روز جمعه ۱۴ دی ماه با هم به رقابت پرداختند.
این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایای برگزیدگان نهایی پایان یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: