کد خبر: ۷۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌ سازی با اشاره به این که فعلا ثبت نام جدید از مشمولان سهام عدالت انجام نمی شود گفت: ثبت نام جدید برای سهام عدالت نیازمند تصویب قانون جدید است.
ثبت نام جدید برای سهام عدالت نیازمند تصویب قانون استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، داود خانی در گفتگو با رادیو سراسری با اشاره به این که جمعیت فعلی مشمولان سهام عدالت بیش از 49 میلیون نفر است گفت: از این تعداد حدود 2.3 میلیون نفر تا کنون فوت کرده اند.
معاون سازمان خصوصی‌سازی افزود: از سوی دیگر جمعیت چند ده میلیونی از کشور نیز تا کنون بنا به دلایل مختلف تا کنون مشمول سهام عدالت نشده اند.
وی اذعان داشت: هر چند دلایل بسیار گستره ای می توان برای عدم ثبت نام و توزیع سهام عدالت میان افراد غیرمشمول برشمرد، اما فعلا مجوز قانونی برای ثبت نام جدید از این افراد وجود ندارد تا بتوان بر اساس آن به این دسته از افراد نیز سهام عدالت تخصیص داد.
معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: طرح سهام عدالت به موجب اجازه قانونی آغاز و انجام شده است. بنابراین ثبت نام جدید از افراد برای توزیع سهام عدالت میان آنها، نیازمند تصویب قانون جدید است.

نام:
ایمیل:
* نظر: