کد خبر: ۷۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان در جلسه ای که با حضور قائم مقام، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد، از اعضای سابق هیأت مدیره تجلیل و قدردانی کرد.
تجلیل مدیرعامل بیمه آرمان از اعضای سابق هیأت مدیرهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان در این جلسه از حضور در مجموعه بیمه آرمان به عنوان مدیرعامل ابراز خرسندی کرد و گفت باتوجه به شرایط موجود، شرکت نیازمند استفاده از نیروهای جوان و متعهد است و اطمینان دارد که دکتر پیکارجو بر اساس دانش، تبحر و توانمندی هایی که در حوزه بیمه دارد، می تواند شرکت را با معاضدت و همکاری اعضای جدید هیأت مدیره، معاونان و مدیران بنحو احسن مدیریت و راهبری نماید.
مدیرعامل بیمه آرمان همچنین حضور ارزشمند اعضای سابق هیأت مدیره را در راهبری، هدایت و اعتلای شرکت موجب دلگرمی و افتخار خود دانست و از همراهی، زحمات و تلاش های مجدانه و دلسوزانه آقایان مجتبی صمیمی، هادی رئیس الذاکرین و محمد کاسبان قدردانی و لوح سپاس به آنها اهداء کرد.
بیانیان در ادامه از تمامی کارکنان، مدیران و معاونان نیز بویژه مهندس علیرضا امیرحسنخانی به عنوان نماینده سهامداران در شرکت که همواره در پیشبرد امور شرکت یار و پشتیبان مدیرعامل بودند، قدردانی کرد.
در این جلسه قائم مقام، اعضای سابق هیأت مدیره و معاون توسعه و پشتیبانی نیز متقابلا از تلاش های ارزشمند و حسن تدبیر علیرضا بیانیان در طول تصدی مدیرعاملی شرکت بیمه آرمان قدردانی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: