کد خبر: ۷۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۲
گزارشی از یکی از مخوف‌ترین سارقان این روزهای تهران؛
زنگ خانه ها را می زد، تک به تک. بچه ها که آیفون را برمی داشتند، از آنان می پرسید پدر و مادرشان خانه هستند یا نه... نه را که می شنید طعمه را پیدا کرده بود. چند دقیقه بعد که زنگ را می زد به بچه می گفت که برای پدرش پول آورده و باید در را باز کند تا پول را در آسانسور بگذارد.
کفتار سیاه چگونه بیش از ۱۰ کودک را آزار داد؟  + فیلم
حسن ظهوری 13 ساله بود که روانپزشک به او گفت باید قرص مصرف کند. قرص که نه، شیشه مصرف کرد؛ از همان سال ها تا همین چند روز پیش که دستگیر شد. اولین بار نیست که دستگیر می شود اما به نظر می رسد، آخرین بارش باشد.
سرقت، مزاحمت نوامیس ، شرب خمر، اخلال در نظم و آسایش عمومی، تهدید و فحاشی ، آزار و اذیت، نگهداری ومصرف شیشه، تخریب اماکن عمومی، ایراد ضرب و جرح با چاقو از جمله جرم هایی است که بیش از 10 سال بابتش حبس کشیده. این بار اما جرم دیگری به پرونده اش اضافه شده است.
 زنگ خانه ها را می زد، تک به تک. بچه ها که آیفون را برمی داشتند، از آنان می پرسید پدر و مادرشان خانه هستند یا نه... نه را که می شنید طعمه را پیدا کرده بود. چند دقیقه بعد که زنگ را می زد به بچه می گفت که برای پدرش پول آورده و باید در را باز کند تا پول را در آسانسور بگذارد. با همین روش در بسیاری از خانه های نازی آباد و خانی آباد را به روی خود باز کرده بود. دست و پای بچه را می بست، با چاقو تهدیدشان می کرد، آزارش می داد و پول و طلاها را از خانه به سرقت می برد. این بار آزار و اذیت 10 کودک و نوجوان 5 تا 13 ساله به فهرست جرائم پرونده اش اضافه شده است.
 ازدواج نکرده. می گوید هیچ وقت عاشق نشده و دختری را دوست نداشته. بچه ها را آزار می داده اما به آنان تجاوز نکرده است. هنوز کسی نمی داند که امیر اختلال پدوفیلی دارد یا نه. اما همچنان روانپزشک می گوید باید قرص مصرف کند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار