تلاش بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی هویت بصری از سوی معتبرترین جشنواره کشور در حوزه تبلیغات و برندینگ به ثمر نشست.
بیمه معلم در مهمترین رویداد حوزه تبلیغات، با رای صاحبنظران و خبرگان لوح ویژه در طرح یکپارچه سازی هویت بصری را از آن خود کرد.
350 اثر به بوته داوری گذاشته شد / برترین به بیمه معلم رسید.
برترین آثار تبلیغاتی کشور مورد بررسی قرار گرفت و برگزیدگان معرفی شدند.
بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی هویت بصری را در دستور کار قرار داده با این هدف که یک هارمونی در تمام لایه های شرکت بیمه معلم ایجاد کرده است.
حرکت های بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی دفاتر شبکه نمایندگان سراسر کشور از سوی معتبرترین جشنواره تخصصی در حوزه تبلیغات و برندینگ برتر شناخته شد.
با بررسی برترین آثار تبلیغاتی کشور در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران به دلیل اجرای موفق طرح یکسانسازی دفاتر نمایندگان بیمه معلم، برنده لوح ویژه این جشنواره شد.
بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی دفاتر نمایندگان را در دستور کار قرار داد تا انسجام و متحدسازی را در تمام لایه های شرکت ایجاد کند.
بر این اساس در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران که عصر روز چهارشنبه 12 دی ماه با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» با حضورمعاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد ، از بین ۳۵۰ آثار و فعالیتهای تبلیغاتی سازمانها که به بوته داوری گذاشته شد، ۴۵ اثربرگزیده اعلام شد.
بیمه معلم در این جشنواره که یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در حوزه تبلیغات و روابطعمومی، بازاریابی و فروش برندها محسوب می شود ، با رای صاحبنظران و خبرگان این حوزه توانست تقدیرنامه و لوح ویژه هیئتداوران را به جهت برندسازی و طرح یکپارچه سازی هویت بصری دفاتر نمایندگان از آن خود کند.
شایان ذکر است، بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی هویت بصری را در دستور کار قرار داده تا هماهنگی لازم در تمام لایه های شرکت ایجاد شود و با دیدن لوگو و رنگ خاص نام بیمه معلم در ذهن مشتری شکل بگیرد و بر این اساس تلاش شده تا به سمت شخصیتسازی برند بیمه معلم حرکت شود.
گفتنی است در این جشنواره که با سخنرانی محمد سلطانی فر ، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد آغاز شد، برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزههایی مانند برنامههای یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برند و برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیتهای ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسولیت اجتماعی، شبکههای اجتماعی و... مورد بررسی قرار گرفت و بخشهای برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.