کد خبر: ۷۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
در راستای اجراي اهداف و پروژه هاي ترجمان استاني سند تحول بانک، همایش فصلی مدیران و روسای شعب استان گلستان با حضور عليرضا شيخ الاسلامي رئیس اداره امور استان ها، رئیس اداره مدیریت ارتباط با مشتریان و نماينده شركت سايان کارت در استان گلستان برگزار گردید.
برگزاری همایش مدیران و روسای شعب استان گلستان بانک قوامینبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، در ابتدای جلسه مدیرکل شعب استان گلستان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، با ارائه گزارشی به تشریح آخرین وضعیت استان در سرفصل های مختلف پرداخت و ابراز امیدواری کرد با عنايت خداوند متعال و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اولیاء محترم بانک ، استان تا پایان سال به اهداف ابلاغی از سوی اداره مرکزی نائل خواهد شد.
بنا براین گزارش علیرضا شیخ الاسلامی که در حاشیه حضور در استان گلستان از برخی شعب نیز بازدید داشت گفت: شعب باید با شناسایی بازارهای پنهان و بازاریابی هدفمند در راستای عملیاتی شدن مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی از سوی اداره مرکزی گام بردارند.
 وی ضمن تاکید بر برخورد هوشمندانه و تعامل بیشتر کارکنان شعب با مشتریان گفت: این ارتباط نزدیک با مشتریان در فضای رقابتی شبکه بانکی کشور باعث می شود مشتریان، وفاداری و همکاری بیشتری با بانک داشته باشند.
رئیس اداره امور شعب در بخش دیگر از سخنان خود به برنامه ریزی، هدف گذاری و تقسیم وظایف در شعب تاکید کرد و افزود: اقدامات مناسبی در این خصوص صورت گرفته که باید در ادامه این مسیر با تلاش و همکاری بیشتر همکاران جهت ارتقاء استان قدم برداشته شود.
در ادامه رئیس اداره مدیریت ارتباط با مشتریان با ارائه گزارشی در خصوص ساماندهی پوزهای فروشگاهی استان، به معرفی بازارهای هدف و مؤثر اشاره کرد و پس از آن نماینده شرکت سایان کارت نیز به تشریح وضعیت کیفی و کمی پوزهای فروشگاهی استان پرداخت.
این گزارش حاکی است در بخش پایانی جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید که علیرضا شیخ الاسلامی به سوالات مطرح شده از سوی حاضرین پاسخ داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: