کد خبر: ۷۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
در پی سلسله نشست تخصصی و کاربردی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اعضاء هیئت‌مدیره و مدیران این بانک با اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی، صبح امروز حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه نشست هم‌افزایی با هیئت‌مدیره اتحادیه سرا سری شرکت‌های تعاونی تخصصی فولاد و معدن و اعضاء زیرمجموعه که در محل این اتحادیه برگزار گردید شرکت نمود.
بانک توسعه تعاون با گذشته، قابل قیاس نیستعزیزاله طلاوری رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی تخصصی فولاد و معدن و مدیرعامل شرکت تعاونی حمایت فولادسازان معین بابیان اینکه بانک توسعه تعاون سال‌به‌سال چابک‌تر و اتخاذ تصمیم در این بانک سریع‌تر شده است، گفت سرعت تصمیم‌گیری و خدمات‌رسانی بانک توسعه‌ای و تخصصی توسعه تعاون قابل قیاس با گذشته نیست و این بانک به‌عنوان یک بانک جوان به همان میزان که از سابقه فعالیتی آن می‌گذرد به همان میزان در ارائه خدمات کیفی‌تر شده است.
همچنین در این جلسه همامی مدیرعامل اتحادیه سرا سری شرکت‌های تعاونی تخصصی فولاد و معدن با اشاره به اینکه این اتحادیه با 17 شرکت تعاونی زیرمجموعه ازجمله اتحادیه‌های بزرگ و فعال بخش تعاون به‌ویژه در حوزه تخصصی فولاد و معدن به‌حساب می‌آیند گفت هریک از شرکت تعاونی عضو این اتحادیه دارای 40 الی 50 شرکت زیرمجموعه می‌باشد که با احتساب جمعیت حقیقی و حقوقی عضو این اتحادیه، به یک گروه فعال ایجادکننده حلقه تأمین، تولید و توزیع در حوزه تخصصی صنعت و معدن تبدیل‌شده است.
همامی توسعه و افزایش سهم بخش تعاون و ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت تعاون گران را بر حول ایجاد حلقه ارتباط بین همه اجزاء بخش تعاون دانست و نقش بانک توسعه تعاون را در این امر مهم بسیار اثربخش تلقی کرد.
شایان‌ذکر است در این نشست نیک کار مدیرعامل شرکت بازرگانی اسقاط خودروی فرسوده کشور، داریوش صابر از شرکت تعاونی فولاد کوثر و نظری مدیرعامل توسعه سازه فولاد ایرانیان نیز در خصوص افزایش حد اعتباری و صدور ضمانت‌نامه برای توسعه فعالیت مطالبی را ارائه کردند.
شایان‌ذکر است که سلسله نشست‌های رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و اعضا هیئت‌مدیره و مدیران ستادی این بانک با رویکرد برقراری ارتباط و تعامل بهتر و بیشتر و درک مسائل و انتظارات تعاونگران.

نام:
ایمیل:
* نظر: