کد خبر: ۷۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
جوان گرايي در کوثر محصول پياده سازي نظام مديريت دانش استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور سرپرست موسسه کوثر با اشاره به اهمیت پاسخگویی در پیشگاه خداوند نسبت به مسئولیت هایی که بر عهده افراد واگذار می شود، گفت: همواره در مسئولیت هایی که می پذیریم باید از حرص و دنیا طلبی پرهیز نماییم.
عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر ضمن تاکید بر نقش کلیدی نظام بانکی در اقتصاد کشور افزود: بانک ها به مثابه قلب تپنده اقتصاد می باشند. اساساً وظیفه نظام بانکی درهر کشوری حمایت و کمک به شکوفایی اقتصادی آن است.
فهیمی پور اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اداره همه امور کشور بر اساس شریعت اسلام پایه گذاری شد. بانکداری اسلامی موضوعی است که بعد از انقلاب اسلامی در کشور مطرح و برای اجرایی شدن آن قوانینی نیز تصویب شد.
سرپرست موسسه اعتباری کوثر دانش، مهارت و پاسخگویی به خواسته مشتریان را از عوامل جذب مشتری دانست و گفت: امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان استوار شده است به نحوی که گسترش و ارایه خدمات بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است.
وی شادابی، جوانی و تجارب ارزشمند کارکنان را در راستای برقراری ارتباط موثر میان دانش و تجربه را یکی از عوامل موفقیت کوثر برشمرد و تصریح کرد: با توجه به پیاده سازی نظام مدیریت دانش در مجموعه کوثر، زمان آن فرا رسیده که از جوانان در تمامی ارکان موسسه استفاده گردد.
حسین مختاری با اشاره به روند شکل گیری موسسه اعتباری کوثر در استان فارس گفت: از زمان ایجاد کوثر تا کنون با تلاش های مدیران و کارکنان، موسسه کوثر به جایگاه خوبی در نظام بانکی دست یافته که باید با همدلی برای موفقیت های بیشتر و بالندگی کوثر کوشش نمائیم.
نواب نظری سرپرست جدید شعب استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت کارکنان با انگیزه استان برای ارتقا موسسه، تلاش در جهت اصلاح ترکیب منابع، افزایش سوددهی و کاهش بهای تمام شده را از اولویت های کاری خود اعلام کرد.
بر اساس این گزارش؛ در پایان مراسم از سوی جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر حکم انتصاب نواب نظری سرپرست جدید شعب استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به وی اعطاء و از خدمات و تلاش های حسین مختاری در زمان تصدی این پست با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: