کد خبر: ۷۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کارلوس کی‌روش با انتشار پُستی جدید در فضای مجازی در مقابل اظهارات منتقدان، موضع گیری کرد و در تازه‌ترین پست منتشره در فضای مجازی با اشاره به منتقدانش نوشت: ...
کی‌روش درباره جنجال‌های اخیر توضیح داد
کی‌روش با انتشار پُستی جدید در فضای مجازی در مقابل اظهارات منتقدان، موضع گیری کرد.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین پست منتشره در فضای مجازی با اشاره به منتقدانش نوشت:
"این بسیار ناراحت کننده است که برخی از منابع همچنان با پافشاری در تلاش هستند که اذهان عمومی ایرانیان را گمراه کرده، با گذاشتن حرف‌هایی در دهان من و نسبت دادن کار‌هایی به بنده که هیچ گاه انجام نداده ام.
این تلاشی مستقیم برای لطمه زدن به وجهه و اعتبار بنده در مقابل هواداران فوتبال ایران است. همان گونه که شما متوجه هستید من تنها می‌توانم مسئولیت کامل را برای صحبت‌ها و اقدامات خودم پذیرا باشم. بعد از گذشت هشت سال در ایران، اخلاق مداری حرفه‌ای من در کار و در زندگی، نتایج و دست آوردها، خود به صورت بسیار قوی و بدون هیچ تردیدی، گویای همه چیز است. ولی هیچ شخص و یا هیچ چیزی نمی‌تواند احترام و تعهد من را به هواداران فوتبال ایران و تیم ملی ایران بر هم بزند.
آینده برای من زمان حالِ من است، و اکنون زمان آن است که وظایف و آرزوی‌های خود را عملی کنم، با همکاری کادر خود که وظایفشان را با شایستگی و وفاداری کامل انجام میدهند و بازیکنانم که عاشق آن‌ها هستم و آن‌ها را تحسین میکنم؛ و همین طور هواداران فوتبال ایران که همیشه برای آن‌ها احترام خاصی قائل بوده ام و به آن‌ها افتخار میکنم. "


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار