کد خبر: ۷۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
گردهمایی رؤسای شعب بیمه کارآفرین، با حضور ریاست هیأت مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه کارآفرین برگزار شد.
گردهمایی رؤسای شعب بیمه کارآفرین برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، گردهمایی رؤسای شعب با محوریت عملکرد شش ماهه اول سال 1397 در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد. این مراسم با سخنرانی، علی آزاد رئیس هیأت مدیره آغاز شد. آزاد در ابتدای سخنان خود با یاد و خاطره همکاران درگذشته به میهمانان خوش آمد گفت. وی در سخنان خود به قوانین بیمه ای و توانمندی های اتکایی شرکت اشاره کرد.
در ادامه جلسه حیدری مدیرعامل شرکت، ضمن خوش آمدگویی به مدیران و رؤسای شعب به اهدافی که باعث رشد و بالندگی بیمه کارآفرین می شود، اشاره کرد. وی در سخنان خود گفت: «تمامی بخش های سازمان همانند موجودات زنده هستند که در هماهنگی با هم، باعث تعالی و تحقق اهداف شرکت می شوند.»
مدیرعامل بیمه کارآفرین افزود: «اصول مصوب هیأت مدیره بر پایه سود محور بودن شرکت می باشد، که این مهم با تلاش و همت همه همکاران حاصل خواهد شد.»
در ادامه این گردهمایی حجتی معاون مدیرعامل در امور شعب و نمایندگان و همچنین غلامی قائم مقام شرکت نیز به ایراد سخنانی پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: