کد خبر: ۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
طرح سهمیه‌بندی بنزین اعلام وصول شد
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح سهمیه بندی بنزین خبر داد. علیرضا رحیمی در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) مجلس از اعلام وصول طرح اصلاح تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی، طرح سهمیه بندی بنزین و طرح استفساریه ب ماده ۱۵۹ قانون برنامه پنجم خبر داد.
سهمیه 30 لیتری بنزین در راه است؟!
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح سهمیه بندی بنزین خبر داد.
علیرضا رحیمی در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) مجلس از اعلام وصول طرح اصلاح تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی، طرح سهمیه بندی بنزین و طرح استفساریه ب ماده ۱۵۹ قانون برنامه پنجم خبر داد.
به گفته وی، لایحه موافقتنامه بین ایران و هند به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر در آمد به انضمام پروتکل الحاقی نیز اعلام وصول می‌شود.
در همین رابطه پیشنهاد اعضای کمیسیون درباره سهمیه‌بندی بنزین در سال آینده بود که بر این اساس بنزین به جای اینکه به خودرو‌ها تعلق بگیرد به افراد تعلق می‌گیرد که این پیشنهاد نیز در حال ارزیابی و بررسی است.
بر اساس برخی از خبرهای تایید نشده احتمالا به هر پلاک برای هر ماه 30 لیتر بنزین با نرخ یارانه ای تخصیص می یابد و در صورت مصرف بیشتر باید با بنزین آزاد به قیمتی بیش از 3000 تومان سوختگیری انجام شود.
طرح سهمیه بندی بنزین در حالی اعلام وصول می شود که  وزیر نفت پیش تر گفته بود اخبار و اعداد و ارقامی که در مورد سهمیه بندی بنزین اعلام می‌شود، درست نیست.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار