به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، مير جواد سلیمانی با بيان مطلب فوق افزود: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.
وی تصریح کرد : بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین ، براساس برنامه ریزی دقیق تولید را افزایش بدهیم و برنامه های سایپا و سیاست های وزارت صمت را پوشش دهیم.
سلیمانی خاطر نشان کرد : بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه ریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی سازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم
مدیرعامل گروه خودروسازی گفت : سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه های شرکت می باشند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف تعیین شده استفاده کرد
وی افزود : بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.