کد خبر: ۷۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
عنصر خلاقیت موجب تحرک بازار بیمه‌ای، توسعه این صنعت و در نهایت رضایت بیمه‌شدگان می‌شود.
مدیرعامل بیمه کوثر تاکیدکرد: خلاقیت عامل تحرک بازار بیمه ‌ای
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار(چالش‌ها و راهکارها) ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: برگزاری همایش‌های تخصصی و علمی راهکاری برای توسعه خلاقیت و نواوری صنعت بیمه است.
وی ریسک و بیمه را قرین یکدیگر دانست و گفت: بیمه‌گری، اتکایی، رشد تکنولوژی نوین، نیروی‌انسانی و غیره از ریسک‌های صنعت بیمه هستند.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: ریسک‌های صنعت بیمه درون‌زا و برون‌زا و حل مشکلات در این صنعت دورن‌گراست.
مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید بر این امر که شناخت شاخص‌ها در بازار بیمه نخستین گام مدیریت ریسک است، تصریح‌کرد: برخی فعل و انفعالات مثل سود سپرده، تحریم، نقدینگی سرگردان و ارز کشور از مولفه‌های ناشی از حکمرانی و شاخص‌هایی از قبیل رشد تکنولوژی نوین و استارت‌آپ‌ها مولفه‌های غیرحاکمیتی هستند که باید در بازار صنعت بیمه مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان‌کرد: رشد سریع تکنولوژی‌های نوظهور، ضرورت تحلیل داده‌ها، تعامل حرفه‌ای با مشتری، توسعه شبکه فروش و بازاریابی مدرن ازجمله شاخص‌های اصلی مدیریت ریسک است.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه با کنار یکدیگر قرار دادن پازل‌ها می‌توان بازار را تعریف کرد، گفت: اکنون در مسیر توسعه پلکانی صنعت بیمه قرار داریم که با بهره‌مندی از عنصر نواوری رشد سریع و تحولی صنعت بیمه میسر خواهد شد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی یاداورشد: در همایش‌های گذشته مباحثی از قبیل دارایی‌های نامشهود، بیمه‌های زندگی، اتومبیل و مباحث مالی و امسال دغدغه بازار بیمه مطرح شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: