کد خبر: ۷۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در 9 ماهه ابتدای سال جاری با 60 درصد افزایش روبرو شد.
افزایش 60 درصدی تراکنش‌های درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از درگاه‌های اینترنتی شده به نحوی که تعداد تراکنش‎های صورت‌گرفته در آذرماه سال‌جاری بیش از 26 درصد و مبلغ این تراکنش‎ها 20 درصد نسبت به ماه قبل از آن، افزایش ثبت کرده است. تعداد این تراکنش‌ها نسبت به اسفندماه سال 96 نیز با 60 درصد افزایش روبرو بوده است.
بنابراین گزارش، میزان استفاده از همراه‌بانک صادرات ایران نیز در 9 ماهه سال 97 با بیش از 35 درصد افزایش روبرو شده که در آینده نزدیک با ایجاد تغییرات اساسی و ارائه محصولات و خدمات نوین، شاهد تحول اساسی در ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران خواهیم بود.
ارائه خدمات متنوع بانکی توسط بیش از 5 هزار و 100 خودپرداز این بانک در سراسر کشور به عنوان دومین دارنده بیشترین خودپرداز در شبکه بانکی نیز منشأ خدمات گسترده‌ای در اقصی نقاط کشور است. خودپرداز سیار و ثابت بانک صادرات ایران در ارائه سریع و به‌موقع به منظور تجمیع کمک‌های مردمی در زلزله‌ آبان‌ماه 96 غرب کشور نقش محوری ایفا کردند.
خدمات مبتنی بر کارت در بانک صادرات ایران نیز با صدور بیش از 541 هزار سپهر کارت در آذرماه سال‌جاری همچنان رکورد صدور ماهانه بیش از نیم میلیون کارت را حفظ کرده است. در همین راستا در پایان آذرماه 97 تعداد سپهرکارت‌های فعال این بانک از 25 میلیون و 370 هزار کارت گذشت که در شصت و هفتمین سال تأسیس این بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات متنوع بانکی به مردم کشور دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: