کد خبر: ۷۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
«روح اله خدارحمی» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با «محمد مهدی برومندی» نماینده مردم شریف مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین گروهی از کشاورزان این مناطق دیدار و گفت وگو کرد.
دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با کشاورزان مرودشت،پاسارگاد و ارسنجان به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در این دیدار صمیمی که صبح روز چهارشنبه سوم بهمن ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، وضعیت بدهی کشاورزان خسارت دیده شهرستان های یادشده و راهکارهای مقتضی برای امهال تسهیلات این دسته از کشاورزان بررسی شد.
 بر اساس این گزارش در این ملاقات خدا رحمی به دستورالعمل اجرایی بندخ  ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: در این مرحله ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی تخصیص یافته است که پرونده بدهی حدود ۳۰۰ هزار نفر تعیین تکلیف خواهد شد.
وی مشمولان مصوبه دولت را افزون بر ۵۶1 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: برای ترمیم اعتبار ابلاغی پیگیری هایی صورت گرفته است که در صورت تامین اعتبار،پرونده های بیشتری تعیین تکلیف خواهد شد ضمن اینکه در شعب بانک کشاورزی پیگیری های معمول در مورد بدهی های کشاورزان خسارت دیده  مشمول مصوبه فوق متوقف شده است.
 خدارحمی با تاکید بر مدارا و همراهی بانک کشاورزی با کشاورزان در زمینه وصول مطالبات به عملکرد مثبت این  بانک در اجرای تبصره ۳۵ اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای این قانون شش هزار میلیارد ریال از جرایم بدهی کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی بخشیده شد.
شایان ذکر است در این دیدار «مسعود جلالیان» مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی، «محمد شفیع ملک زاده» رئیس نظام صنفی کشاورزی  ومنابع طبیعی کشور و جمعی دیگر از مقامات محلی  از جمله رئیس سازمان جهاد کشاورزی پاسارگاد و ... حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: