کد خبر: ۷۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
بانک کشاورزی برای نخستین بار در دهه مبارک فجر،به طور همزمان سه نمایشگاه متفاوت در ساختمان مرکزی برپا و روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک صبح روز شنبه 13 بهمن از این نمایشگاه ها بازدید و آن ها را افتتاح کرد.
بانک کشاورزی دستاوردهای 40 ساله اش را به نمایش گذاشتبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، چهارمین دهه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف است و بانک کشاورزی نیز تلاش می کند تا در جشن چهل سالگی انقلاب، دستاوردها و اقدامات صورت گرفته برای توسعه بخش کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی کشور را به نمایش بگذارد.بر این اساس نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بانک کشاورزی در ساختمان مرکزی این بانک برپا شده است.
در این نمایشگاه که تا پایان دهه مبارک فجر دایر خواهد بود، اقدامات بانک کشاورزی طی چهار دهه گذشته در حوزه های اعتبارات،بانکداری الکترونیک،طرح های حمایتی،حفظ آب و خاک و محیط زیست،موفقیت ها و افتخارات و .... در معرض دید هموطنان و مراجعان قرار خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، همچنین با هدف گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی نیز نمایشگاه دیگری نیز برپا شده است که تا پایان دهه مبارک فجر دایر خواهد بود وطی ان تقویم انقلاب اسلامی در شکل وقالبی نو ورق خواهد خورد.
این گزارش می افزاید، همزمان با این نمایشگاه، با هدف حمایت از نشر داخلی و ارتقای سطح دانش کارکنان نمایشگاه کتاب نیز برپا شده است که حدود 2 هزار عنوان کتاب در زمینه انقلاب اسلامی،مدیریت، علوم بانکی،رمان،شعر وادبیات کهن، مذهبی، روانشناسی،جامعه شناسی، رایانه،تاریخ،کودک ونوجوان،و... با تخفیف 55 درصد تا پایان دهه فجر در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد داشت.
خاطر نشان می شود ،خدارحمی را در مراسم افتتاح، عبداله سلیمانی مدیر امور حوزه مدیریت همراهی می کرد و مدیرعامل بانک ضمن بازدید از نمایشگاه با شماری از همکاران دیدار و گفت وگو کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: