کد خبر: ۷۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
بیمه معلم اندوخته و سود مشارکت در منافع ده ساله کارکنان شرکت کشتیرانی والفجر (زیر مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران) را پرداخت کرد.
گام عملیاتی بیمه معلم در انجام تعهدات بیمه های عمر و سرمایه گذاریسعید گیوه چی، مدیر بیمه های زندگی بیمه معلم اعلام کرد: تعداد ۲۳۸ نفر از کارکنان شرکت کشتیرانی والفجر در سال ۸۷ تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری ده ساله و پنج ساله بیمه معلم قرار گرفتند.
وی افزود: در بهمن ماه ۱۳۹۷ سررسید این بیمه نامه ها به اتمام رسید، بر این اساس بیمه معلم در اقدامی عملیاتی و در انجام تعهدات و رضایتمندی مشتریان، اندوخته بیمه های عمر و سرمایه گذاری کارکنان شرکت والفجر را طی مراسمی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به آنها اعطا کرد.
گیوه چی در ادامه تشریح کرد: شرکت بیمه معلم با هدف رضایتمندی مشتریان خود و ضمن عمل به مفاد قرارداد، 25 درصد بیشتر از تضمین قرارداد، سود مشارکت در منافع و اندوخته را به بیمه گذاران پرداخت کرد.
سعید گیوه چی مدیر توانمند و شایسته بیمه معلم با اشاره به شعار بیمه معلم مبنی بر قول کمتر، عمل بیشتر تاکید کرد: بی تردید بقا و دوام هر شرکت بیمه ای وابسته به مشتریان وفادار آن است، به این منظور بیمه معلم پس از ده سال همراهی با شرکت والفجر، تعهدات خود را ایفا کرد تا موجب تداوم این ارتباط شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: