کد خبر: ۷۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
بانک رفاه در همایش آموزشی جراحان قلب و ریه و نشست فوق العاده مجمع عمومی هیأت رئیسه نظام پزشکی کشور با برپایی غرفه حضوری فعال داشت.
حضور فعال بانک رفاه در همایش آموزشی جراحان قلب و ریهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک به عنوان بانکی سلامت محور و در راستای استراتژی های کلان خود در همایش آموزشی جراحان قلب و ریه و نشست فوق العاده مجمع عمومی نظام پزشکی که در روزهای 25 و 26 بهمن ماه سالجاری در سالن های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی و سالن همایش انستیتو پاستور برگزار شد با ایجاد غرفه و اعزام کارشناسان، ضمن توزیع فرم های ویژه برای شناسایی نیازهای این حوزه، به معرفی آخرین دستاوردها، خدمات و تسهیلات خود در حوزه سلامت اقدام کرد.
در همایش مذکور که با حضور گسترده جراحان و متخصصان این حوزه برگزار شد، طرح های تسهیلاتی مهر سلامت، سودمند و سامانه های جدید بانک از جمله سامانه معین، سمیم، واریز و پرداخت شناسه دار و خدمات بانکداری اختصاصی شامل مشاوره های تخصصی، تأمین مالی، خدمات بیمه و گردشگری و ... به گروه هدف ارائه و معرفی شد.
گفتنی است، نشست فوق العاده مجمع عمومی نظام پزشکی کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران ارشد سازمان نظام پزشکی و نمایندگان استانی سازمان یاد شده برگزار و پس از رأی گیری به عمل آمده، دکتر ظفرقندی با کسب حداکثر آرا (134‌رأی از مجموع ۲۳۷ عضو حاضر در مجمع)، به عنوان رییس ‌کل سازمان نظام پزشکی کشور انتخاب شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: